Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جمیلی گفت: با حضور راهدران اداراه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت و اکیپ های گشت مستقر در راهدارخانه جبالبارز تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در  محور جبالبارز دهبکری  بدون مشکل و قطعی تردد مدیریت و انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، «مسعود جمیلی» با اشاره به باز بودن جاده ها و گردنه های مناطق کوهستانی جیرفت، گفت: عصر امروز شاهد بارش شدید تگرگ در محدوده تونل اسفند تا دهستان مسکون در محور ارتباطی جیرفت - جبالبارز - دهبکری بودیم که با حضور راهدران اداراه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت و اکیپ های گشت مستقر در راهدارخانه جبالبارز تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور بدون مشکل و قطعی تردد مدیریت و انجام شد به طوری که در حال حاظر ترافیکی روان در این محور را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به دپوی شن و نمک مورد نیاز به اندازه کافی در راهداراخانه جبالبارز و آماده باش راهداران، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه ناپایداری ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاههای شن و نمک پاش این اقدام انجام خواهد شد.






وی با بیان این مطلب که اکنون شاهد آغاز اولین بارش های پائیزی در جاده های مناطق کوهستانی و شریانی هستیم، افزود: رانندگان توجه کنند که لغزندگی محورها دور از انتظار نیست و بایستی قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک ها و دیگر وسایل ایمنی خودرو نظیر برف پاکن ها، چراغ ها، سیستم ترمز و گرمایشی اطمینان حاصل کند.






جمیلی با اشاره به این که کلیه تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اندیشه شده است، بیان کرد: هم اکنون کلیه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جربان دارد.





 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از مردم و رانندگان خواست مشکلات جاده ای را با شماره تماس ۱۴۱مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما در این مجموعه با اطلاع رسانی به شهرستان ها و گشت های راهداری نسبت به رفع مشکل در جاده ها در کمترین زمان اقدام کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: گردنه های کوهستانی بارش تگرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برفروبی و بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور، ۱ دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

آهکی بیان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

 وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • فیلم| بارش تگرگ در راین کرمان
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه