Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:13:57 GMT

کادر درمان کرمانشاه نهمین شهید سلامت خود را تقدیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۵۲۲

کادر درمان کرمانشاه نهمین شهید سلامت خود را تقدیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بهنام فقیهی پزشک کرمانشاهی به دنبال ابتلاء به کرونا، صبح امروز جمعه در بیمارستان امام رضا (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شادروان دکتر فقیهی که در سال ۱۳۶۶ وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شدند، علاوه بر آنکه از رزمندگان سالهای دفاع مقدس بودند، از خیرین و نیکوکاران شهر نیز محسوب شده و از خصایص والای انسانی بهره مند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی درگذشت زنده یاد دکتر بهنام فقیهی، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه در پیامی فقدان این پزشک محترم را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون‌

آسمانی شدن همکار عزیزمان شادروان دکتر بهنام فقیهی که پس از مدت‌ها درگیری و مبارزه با ویروس کرونا صبح امروز درگذشت، موجب تأسف و تأثر عمیق جامعه پزشکی و همکاران دانشگاهی گردید.

آن مرحوم که در نهایت خوش خلقی و احترام و نیز تعهد و دلسوزی، در درمان بیماران خود می‌کوشید، با ایمان و اعتقاد قوی و نیز کردار نیکو و پسندیده، چه در میان همکاران و چه در میان بیماران، بسیار قابل احترام و ستودنی بودند.

از سوی اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، فقدان این پزشک عزیز را به خانواده گرامی، بازماندگان، دوستان و همکاران آن مرحوم تسلیت می گویم.

شکی نیست از دست دادن چنین سرمایه‌های گرانبهایی که به عمری حاصل شده‌اند، ضربه جبران ناپذیری بر پیکر جامعه پزشکی و استان وارد کرده و خلأ آنان هیچگاه پر نخواهد شد.

از پروردگار مهربان شادی روح و آرامش ابدی برای شأن مسئلت و برای خانواده داغ دیده بردباری آرزو می‌نمایم و امیدوارم همگان با به صدا در آمدن این زنگ‌های خطر رعب آور و جان سوز، بیش از پیش، از خود و خانواده و در نهایت جامعه مراقبت کنند.‌

گفتنی است دکتر بهنام فقیهی نهمین شهید مدافع سلامت در استان کرمانشاه است که در راه خدمت به مردم جانش را تقدیم می‌کند.

کد خبر 5070352

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهید کادر درمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی هفته کتاب شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم

دریافت 6 MB

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود. بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسوولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان