Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@09:04:21 GMT

مطهری، بهترین مهاجم منطقه غرب آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۶۹۹

مهاجم تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین فوروارد منطقه غرب آسیا برگزیده شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال ایران نتیجه تلاش‌های خوب خود را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب گرفت و به عنوان بهترین مهاجم بازی‌های منطقه غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا این فصل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق نظرخواهی که کنفدراسیون فوتبال قاره کهن از طریق سایت خود برگزار کرد، از هواداران فوتبالی خواسته شد بهترین مهاجم بازی‌های لیگ قهرمانان را انتخاب کنند. در میان گزینه‌ها نام ارسلان مطهری مهاجم استقلال کنار عبدالرزاق حمدالله از النصر، بغداد بونجاح از السد، ویلتون از الشارجه، المعز علی از الدحیل، ایگور سرگیف از پاختاکور و پدرو از شباب الاهلی قرار گرفت.

در پایان این نظرسنجی، مطهری بیشترین آرا را به دست آورد و ۵۲.۵۸ درصد از کل آرا را به خود اختصاص داد. بعد از او عبدالرزاق حمدالله از النصر ۴۴.۵۶ درصد آرا را گرفت و دوم شد.   بیشتر بخوانید: مشکل ثبت قرارداد سه بازیکن استقلال حل شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مطهری استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مطهری استقلال منطقه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد