Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲ نفر از بانوان فعال حوزه قرآنی استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافته بودند صبح امروز با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان اصفهان چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت منطقه‌ای برگزار شد.


بر این اساس راه یافته‌گان مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور در محل تعیین شده در مرکز استان در این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت برادران در چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در استان اصفهان 17 آبان و در مرکز صدا و سیمای استان اصفهان پخش و قرار است با پخش در شبکه ملی به صورت زنده داوری شود.


همچنین رقابت 12 نفر از بانوان راه یافته به چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان صبح امروز برگزار شد، این بانوان در پنج رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، دعاخوانی، ترتیل و قرائت با حضور در سالن کنفرانس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.


گفتنی است در این دوره از مسابقات سمیه عباسی و زینب پارسا در بخش حفظ 20 جزء، راضیه رحیمی، هاجر مهرعلیان، زهرا محبی، فاطمه بیابان‌پور، نرگس رضایی، مریم جان‌نثاری و معصومه گودرزی در بخش حفظ کل، وجیهه السادات مهدوی در بخش ترتیل، زینب حاجیان در بخش دعاخوانی و نجمه السادات مهدوی در بخش قرائت با یکدیگر رقابت کردند.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: خواهران اصفهان مسابقات قرآنی قرآن کریم چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون