Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه نسیم شهر گفت: باید به ظرفیت های مسجد برای ســـازماندهی کارهای خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان توجه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد محوری بخش بوستان شهرستان بهارستان، با حضور امام جمعه نسیم شهر و رئیس مرکز رسیدگی به امورمساجد شهرستان و علما و هیئت امناء مساجد در مصلی امام خمینی(ره) بخش بوستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجه الاسلام سید علی حسینی امام جمعه نسیم شهر ضمن تاکید بر پویایی مسجد به ویژگی های آن اشاره کرد و گفت: بسیج، هیئت امناء و امام جماعت تراز انقلاب اسلامی باید روحيه اش انقلابی و شخصیتش مجاهد و خستگي ناپذير است و در ارائه برنامه های الگوساز، برای جذب کودکان و نوجوانان، بانوان، به مسجد موفق ابتکار داشته باشد.
وی ادامه داد: از ویژگی ارکان مسجد این است که برای تقویت بنیان خانواده تلاش و برنامه ارائه میکند، همانند: خدمات مشـــاورهای تخصصی، حل اختلافات، زمینه ســـازی برای معرفی جوانان هم کفو و مناســـب ازدواج به خانواده ها تلاش میکند.
امام جمعه نسیم شهر به ائمه جماعات توصیه کرد که کارهای مسجد را مهم بدانند و تصریح کرد: ائمه جماعات رسیدگی به کارهای مساجد را از همه كارها مهمتر و مقدس تر بدانند، کانون های فرهنگی و هنری و در راس آن جوانان مســـجد را به عنوان بازو و وزرای خود در مسجد محسوب کنند، به ایشان احترام مي گذارد، مسئوليت ميدهد و مسئوليت مي خواهد.
حجه الاسلام حسینی در پایان گفت: ظرفیت مسجد برای ســـازماندهی کارهای خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان فراوان است و باید سعی کرد از نفوذ معنوی و نورانیت مســـجد برای حل و فصل اختلافات میان مومنین استفاده شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه نسیم شهر ظرفیت های مساجد مساجد امام جمعه نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید