Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عسگریان معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  طرح پرداخت صدقات از طریق روش‌های نوین، نیازمند یک تبلیغ گسترده و تغییر ذائقه عمومی است، چراکه هم اکنون نسبتی که مردم از طریق روش‌های نوین صدقات پرداخت می‌کنند در قیاس با صندوق‌ها قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مردم علاقه‌مند هستند که پول نقد خود را در قالب صدقه از طریق صندوق‌های فیزیکی پرداخت کنند، گفت: البته ما مردم را برای پرداخت الکترونیکی صدقات تشویق می‌کنیم.

عسگریان افزود: در حال حاضر به تمامی همکاران دستگاه پز تحویل داده شده است که زمانی که برای دریافت صدقات به درب منازل مراجعه کردند، مردم بتوانند با استفاده از یک راهی صدقات خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در حال حاضر نیروی‌های کمیته امداد به صورت بسیار محدود برای جمع آوری صدقات به درب منازل مراجعه می‌کنند و برای این کار تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستور کار قرار می‌دهند و در صورتی که شهروندان آزادی عمل به آن‌ها دهند، صدقات را جمع آوری می‌کنند.

عسگریان گفت: امسال به دلیل اینکه نتوانستیم مبلغ صندوق‌های صدقات را به طور منظم جمع آوری کنیم، در بحث جمع آوری مبلغ صدقات و استفاده از آن‌ها، اُفت داشته‌ایم.

او با بیان اینکه مبالغ صندوق‌های صدقات در استان‌هایی که در وضعیت قرمز نیستند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به طوری که هم برای نیروی‌های کمیته امداد و هم برای خیرین مشکلی ایجاد نشود، جمع آوری می‌شوند، تصریح کرد: استفاده از دستگاه‌های پز این اقدام را تسهیل کرده است، چرا که هر خیری که بخواهد پول نقد به همکاران ما تحویل دهد، به همان اندازه کارت می‌کشد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این اقدامات در استان‌های با وضعیت قرمز با تأخیر انجام می‌شود.

او با بیان اینکه درگاه‌ها، اَپ‌ها و کد دستوری USSD کمیته امداد برای مشارکت مردم و پرداخت صدقه فعال هستند، گفت: تمامی اپلیکیشن‌های بزرگ و سراسری کشور، بخشی برای نیکوکاری دارند.

عسگریان با بیان اینکه راحت‌ترین اقدام برای پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی، استفاده از کد دستوری #۸۸۷۷* است، گفت: از آن جایی که صدقات هر شهر و استانی باید در همان منطقه هزینه شود، در این درگاه امکان انتخاب استان دلخواه خیرین فراهم شده است.

او با بیان اینکه خیرین می‌توانند از طریق کد دستوری مذکور شرایطی را برای خود ایجاد کنند که هر روز به صورت اتوماتیک مبلغ مورد نظر آن‌ها برای صدقه از قبض تلفن همراهشان کسر شود، گفت: مبالغ ثابتی که به صورت روزانه فعال می‌شود، مبلغ زیادی نیست و مردم می‌توانند از این روش استفاده کنند، چرا که مبالغ تعیین شده ۳۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید

عدم استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در کمیته امداد/ آمادگی ایجاد اشتغال برای کولبران تحت پوشش کمیته امداد اشتغال و ایجاد درآمد با ثبات یکی از ارکان اصلی کمیته امداد است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق های صدقات کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد جمع آوری صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد