Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت اللهی امیدوار است که تیم ملی موفق به صعود به جام جهانی شود.

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران می گوید جدا از بحث تیم بوسنی و بازیکنان بزرگش، همدلی، خواستن و تلاش بازیکنان نقطه وقت ما بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، سعید عزت اللهی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی در دیداری تدارکاتی اظهار داشت:

ابتدا امیدوارم همه هموطنان در این دوره سختی که همه به دلیل شرایط کرونا پشت سر می گذارند، در صحت و سلامت باشند و عزیزانی که در بستر بیماری هستند هم شفا پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی مثبتی برای تیم ملی بود و با توجه به تعویق یک ساله رقابت های مقدماتی جام جهانی این دیدارهای تدارکاتی خیلی می تواند به تیم ملی، افزایش اعتماد به نفس بچه ها و هماهنگی آنها با کادرفنی جدید تیم ملی کمک کند.

وی افزود:

بازی های دوستانه مقابل تیم هایی مانند بوسنی که در سطح اروپا شناخته شده است و بازیکنان سرشناسی دارد می تواند نقاط ضعف و قوت تیم ملی را بیشتر مشخص کند تا با کار کردن روی آنها در زمان باقی مانده تا دیدارهای مقدماتی بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. رسیدن به جام جهانی خیلی سخت است اما همه بازیکنان، کادرفنی، عوامل تیم ملی و فدراسیون فوتبال به دنبال رسیدن به این هدف هستیم تا مردم شاد شوند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره فضای اردوی فعلی این تیم توضیح داد:

خیلی خوشحال هستم پس از مدت ها که به دلیل آسیب دیدگی و صلاحدید کادرفنی از تیم ملی دور بودم دوباره به این تیم بازگشتم. همیشه در مصاحبه های خود گفتم تابع نظر مربیان هستم و هروقت از من بخواهند مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

عزت اللهی ادامه داد:

فکر می کنم ترکیب تیم ملی خیلی خوب است و با توجه به استعدادها و پتانسیل فوتبال ایران هر سال بازیکنان جوانی در آن رشد پیدا کرده و سر زبانها می افتند. امیدوارم با توجه به بازی های دوستانه و اردوهای آماده سازی این هماهنگی بین نفرات تیم ملی زودتر ایجاد شود تا  تیم در دیدارهای مقدماتی ترکیب خیلی خوب و منسجمی وارد زمین شود و با دست پر از بازی ها بیرون بیاید.

وی درباره نقطه قوت تیم ملی در بازی با بوسنی گفت:

جدا از بحث تیم بوسنی و بازیکنان بزرگش، همدلی، خواستن و تلاش بازیکنان نقطه وقت ما بود. نفراتی که از ابتدا وارد زمین شدند و بازیکنانی که به عنوان ذخیره آمدند، همه فعل خواستن را صرف کردند و تا آخرین لحظه بازی هم دست از تلاش برنداشتیم و خودمان را آسوده تصور نکردیم. این نکته مثبت نقطه قوت و برگ برنده ما بود.

هافبک تیم وایله دانمارک تصریح کرد:

هرچند تیم های ملی همیشه بازی های سختی دارند و بازیکنان باتجربه ای در این دیدارها مقابل ما قرار می گیرند اما مسابقات تدارکاتی باید بستری باشد تا در بازی های رسمی کمترین ضریب اشتباه را داشته باشیم.

عزت اللهی درباره پیام خود برای مردم ایران خاطرنشان کرد:‌

امیدوارم با دعای خود مثل همیشه پشتیبان ما باشند و قول می دهیم تا زمانیکه در تیم ملی هستیم با تمام وجود تلاش می کنیم. زیرا می دانیم صعود به جام جهانی آرزوی قلبی تمام مردم ایران است. امیدوارم بتوانیم این شادی را به مردم هدیه بدهیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید عزت اللهی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر بانوان هانیه رستمیان با ۵۷۲ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۰ را ثبت کرد.
در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال باز ماند.

برنامه روز سوم این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه، ۱۵ اردیبهشت:

مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵

فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰

فاطمه امینی و پوریا نوروزیان تیم‌ اول و شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام تیم دوم ایران را در تفنگ میکس تشکیل می دهند.

کد خبر 6095885

دیگر خبرها

  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • تحولات جهانی به سود ایران است