Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو گفت: در صورت آمادگی منطقه آزاد اروند اردوی تیم ملی جودو ایران در این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با اشاره به همکاری با منطقه آزاد اروند اظهار داشت: هدف فدراسیون جودو پیشرفت این رشته جذاب با همکاری سایر ارگان ها در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا تفاهم نامه ای بین فدراسیون جودو و سازمان منطقه آزاد اروند منعقد خواهد شد تا مثمرثمر باشد.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند درخواستی برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی ایران در این منطقه داده که با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا آن را اجرایی خواهیم کرد.

میراسماعیلی با اشاره به تعلیق فدراسیون جودو افزود: در صورتی که این فدراسیون از تعلیق فدارسیون جهانی خارج شود مسابقات بین المللی در رده های سنی مختلف به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد اروند تاکید کرد: منطقه آزاد اروند به لحظ زیرساخت های ورزشی دارای ظرفیت های مناسبی است و می توان با استفاده از این ظرفیت ها شرایط میزبانی مسابقات بین المللی را در این منطقه فراهم کرد. در نخستین فرصتی که ستاد ملی کرونا مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را بدهد یکی از میزبان ها منطقه آزاد اروند خواهد بود.

میراسماعیلی افزود: نسبت به توسعه جودو در جای جای ایران اسلامی اهدافی داریم، در بخش بانوان زمینه برای پیشرفت در جودو و دفاع شخصی برنامه ریزی شده است و حتی برنامه ریزی برای آموزش بین کارمندان زن صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: نگاه ما به آبادان و خرمشهر بسیار مثبت است. این ۲ شهر روزی برای کشور از جان و مال خود گذشتند و ایثار کردند و قطعا نگاه فدراسیون جودو به این منطقه بسیار مثبت است و هرگونه همکاری که منطقه آزاد اروند نیاز داشته باشد، پذیرفته خواهد شد. در صورتی که منطقه آزاد اروند برای میزبانی اردوی تیم های ملی جودو کشور آمادگی داشته باشد، فدراسیون از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.

*منطقه آزاد اروند آماده میزبانی جودو مسابقات قهرمانی کشور

پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: در سفر رییس فدراسیون جودو به منطقه آزاد اروند مقرر شد خانه جودو آبادان احداث شود.

وی افزود: تکمیل و احداث خانه جودو آبادان توسط سازمان منطقه آزاد اروند صورت می گیرد و تجهیزات آن توسط فدراسیون جودو رقم خواهد خورد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همچنین ارتقا مدارک مربیگری مربیان و ارتقا داوران جودوی منطقه آزاد اروند از دیگر مباحث مطرح شده در حضور رییس فدراسیون جودو بود که پس از آغاز مجدد فعالیت های ورزشی و طی تفاهم نامه این امر صورت خواهد گرفت.

ادیبی بیان کرد: با توجه به استعدادهایی که در منطقه آزاد اروند وجود دارد و در رده های سنی که قهرمان کشوری داریم میزبان مسابقات قهرمانی کشور به منطقه آزاد اروند داده شد که با آغاز مجدد فعالیت های ورزشی و اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا این مسابقات در منطقه آزاد اروند برگزار می شود. همچنین یکی از اردوهای آمادگی تیم ملی نیز به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد که در این اردو تعدادی از جودوکاران آبادانی و خرمشهری پا به پای ملی پوشان و زیر نظر مربیان تیم ملی شرکت خواهند کرد.

ادیبی گفت: با موافقت رئیس فدراسیون جودو در این اردو تعدادی از مربیان آبادانی و خرمشهری در کنار مربیان تیم ملی به آموزش ملی پوشان خواهند پرداخت ضمن اینکه در این اردو از دانش مربیان تیم ملی جهت ارتقا دانش مربیگری خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند مسابقات قهرمانی کشور رئیس فدراسیون جودو اردوی تیم خواهد شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟