Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر معدنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، خصوص موضوعات مربوط به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر با اشاره به اینکه ویروس کرونا نسبت به قبل مقاوم‌تر شده و شدت این بیماری نیز افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: با توجه به خراب شدن دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان تأمین اعتبار ۳۷۰ میلیون تومانی جهت تعمیر دستگاه این بیمارستان و همچنین صدور مجوز خرید زئولیت یک ماه پیش توسط سازمان تأمین اجتماعی استان تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معدنی پور افزود: هفتم آبان ماه نیز قراردادی با یک شرکت جهت تعمیر یک ماهه دستگاه اکسیژن ساز منعقد شده که با وجود گذشت دو هفته از انعقاد قرارداد، شرکت مذکور تاکنون اقدامی در خصوص عمل به تعهداتش نداشته است.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تصریح کرد: از زمان خرابی دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان از طریق کپسول اکسیژن تأمین شده و اجازه ندادیم خللی در روند اکسیژن رسانی به بیماران ایجاد شود.

وی گفت: در حال حاضر شاهد شیوع خانوادگی ویروس کرونا هستیم و تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف در معرض ابتلاء هستند و همشهریان عزیز باید دقت بیشتری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر عنوان داشت: با توجه به اینکه درمان قطعی برای ویروس کرونا یافت نشده مهمترین اقدام در حال حاضر پیشگیری و قطع زنجیره ابتلاء به این ویروس است و کسبه و بازاریان نیز می‌توانند در حوزه فرهنگ سازی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار مؤثر باشند.

کد خبر 5070477

منبع: مهر

کلیدواژه: ونتیلاتور اسلامشهر بیمارستان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی گرگان هفته کتاب شهرستان کرج دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد