Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«الکسیس راس» معاون رئیس ستاد کارکنان وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه استعفای خود را اعلام کرد.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، یکی از مقامات پنتاگون به شبکه «سی‌اِن‌اِن» گفته است، راس نیز چند روز پس از اخراج «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا، استعفانامه خود را تحویل داده است.

«جن استوارت» رئیس ستاد کارکنان وزارت دفاع آمریکا و مدیر راس نیز روز سه‌شنبه استعفای خود را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که به گفته اغلب رسانه‌های آمریکایی بازنده انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود، روز دوشنبه تنها با یک پیام توییتری، اخراج اسپر را اعلام کرد.

او در این پیام توییتری نوشت، «کریستوفر سی. میلر» مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم را به عنوان سرپرست وزارت دفاع برگزیده است.

اخراج اسپر، موجی از استعفا را در پنتاگون به راه انداخت. علاوه بر این وزارت امنیت داخلی آمریکا نیز شاهد استعفای «برایان وِیر» دستیار مدیر امنیت سایبری در بخش آژانس امنیت زیرساختی و سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا و «والری بوید» دستیار وزیر در امور بین‌الملل این وزارتخانه بود.

«کریستوفر کِرِبس»، مدیر امنیت سایبری در بخش آژانس امنیت زیرساختی و سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا هم به دستیاران خود گفته که انتظار دارد کاخ سفید او را اخراج کند.

در پنتاگون نیز، به گزارش نشریه «پولیتیکو»، دستیار وزیر دفاع در امور سیاسی، دستیار وزیر دفاع در امور امنیت و دستیار وزیر دفاع در امور اطلاعات استعفاهای خود را ارائه داده‌اند.

سی‌اِن‌اِن اخیراً مدعی شده ترامپ سه مقام ارشد دیگر از جمله رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را تا پیش از پایان دولتش برکنار خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت دفاع آمریکا پنتاگون استعفا وزارت دفاع آمریکا دستیار وزیر وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق