Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:45:09 GMT

بهترین گل ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۰۷۵۲

بهترین گل ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گل مانوئل لانزینی که در تساوی ۳-۳ برابر تاتنهام در وقت‌های اضافه به ثمر رسید به عنوان بهترین گل ماه اکتبر ۲۰۲۰ انتخاب شد

در آن بازی که وستهام شکست ۳-۰ را با تساوی عوض کرد، هافبک تیم فوتبال وستهام در حالی که تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ از شاگردان ژوزه مورینیو عقب افتاده بود، با شوتی از فاصله  ۲۳ متری دروازه تاتنهام را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت او پس از اصابت به تیرک افقی و عمودی وارد دروازه تاتنهام شد تا وستهام یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست آورد.

پس از گلزنی لانزینی برابر واتفورد در ماه می‌سال ۲۰۱۹، این اولین گل هافبک ۲۷ ساله وستهام بود. همچنین پس از ژانویه سال ۲۰۱۷این اولین باری است که یک بازیکن وستهام جایزه بهترین گل ماه لیگ جزیره را از آن خود می‌کند، در آن تاریخ اندی کارول با ضربه‌های زیبا دروازه کریستال‌پالاس را گشود و این جایزه را از آن خود کرد.

گفتنی است، لانزینی با رای گروهی از کارشناسان و رای مردم این جایزه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتبال انگلیس/ شکست سنگین آرسنال در خانه رقابت سردار ایرانی با ستاره تاتنهام در نظرسنجی AFC شروع شد واکنش "سولسشر" به اخراج احتمالی از منچستریونایتد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تاتنهام انگلیس وستهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در هفته‌‌های گذشته بارها و بارها این موقعیت را داشته تا در موقعیت‌های صد در صدی برای تیمش گل بزند و از بازی منچستر یونایتد تقریبا در هر مسابقه این فرصت‌ها را از دست داده است.

نونیز در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در دقایق پایانی روی ارسالی از جناح راست در موقعیتی ایده‌آل مقابل دروازه‌بان و مدافع وستهام قرار گرفت اما ضربه را با نوک پا به بیرون زد.

این در حالی بود که در صورت عبور این توپ از خط دروازه، لیورپول قادر بود وستهام را در خانه‌اش شکست بدهد اما لحظاتی بعد ارسال توپ، کارگردان دوباره چهره تکراری نونیز را بعد از هدر دادن این فرصت استثنایی به نمایش گذاشت. جایی که او با حالتی شرمنده به سمتی خیره بود و حرکت خود را تحلیل می‌کرد.

او در بازی وستهام به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان نشد و از دقیقه ۸۰ به دستور کلوپ در ترکیب لیورپول جای گرفت اما بازهم موفق نشد از این موقعیت برای گلزنی استفاده کند. چیزی که باعث می‌شود با وجود همه استعدادهای فوق العاده، هواداران لیورپول از او قطع امید کنند.

دیگر خبرها

  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر