Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:15:34 GMT

رقابت در خط هجومی تیم ملی بالا گرفت (آمار)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۳۱۷

شب گذشته تیم ملی با سه بازیکن هجومی و با سه مهاجم پا به زمین گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اواخر نیمه دوم دیدار برابر بوسنی شاهد تغییر سیستم تیم ملی بودیم و دو مهاجم به جای یک مهاجم در خط آتش تیم ملی حضور داشتند  ولی اسکوچیچ نیمه اول را با امیری به عنوان وینگر راست، قلی زاده در پست وینگر چپ و کاوه رضایی به عنوان تک مهاجم تیم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکوچیچ مقابل بوسنی نشان داد که گل نخوردن برای او در اولویت قرار دارد و شاهد دفاع چند لایه از بازیکنان تیم ملی بودیم. در فاز هجومی اما مهاجمان تیم باید از قدرت حفظ توپ، دوندگی و خلاقیت خود برای ایجاد موقعیت استفاده می‌‎کردند و سرعت دادن به بازی یکی از فاکتورهای اساسی حملات تیم ملی مقابل بوسنی داد.

 

وحید امیری؛ برنده جنگ های تن به تن


همانطور که در آمار ارائه شده مشاهده می‌کنید، امیری به عنوان یک بازیکن جنگنده و متعصب، سه بار روی پای بازیکنان حریف تکل زده، تا مشخص شود یکی از وظایف اصلی او پرس بازیکنان بوسنی از منطقه دفاعی این تیم بوده است و یکبار هم روی همین استراتژی تیم ملی به گل رسید.

 

 

علی قلی زاده؛ قطع کننده پاس ها در یک سوم حریف


در سوی دیگر کاوه رضایی، قلی زاده قرار داشت که بارها سعی داشت بازیکنان حریف را با استفاده از تکنیک خود جا بگذارد. او شاید در این کار زیاد موفق نبود ولی 6 بار قطع توپ بازیکنان بوسنی بار دیگر نشان دهنده پرس شدید است که مهاجمان اسکوچیچ روی مدافعین حریف وارد می کردند. البته قلی زاده یک پاس کلیدی هم در طول بازی ارسال کرد و یک بار هم شانس خود را با شوتزنی امتحان گرد.

 

 

کاوه رضایی؛ دو شوت و یک گل


مهاجم تی فوتبال شالروآ که با درخشش در این تیم بار دیگر نام خود را در فوتبال بلژیک مطرح کرده است، اگرچه در دوئل‌های هوایی مقابل بازیکن های فیزیکی و تنومند بوسنی از 8 نبرد، تنها در دو نبرد موفق بود ولی او دقت پاس خوبی ثبت کرد و دوبار هم خودش را در موقعیت شوتزنی قرار داد که یکی از آنها به زیبایی هر  چه تمام تر گل اول بازی را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

 

 

رقابت بالا گرفت


مقابل بوسنی بسیار از بازیکنان خط هجومی تیم ملی نظیر مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون غایب بودند و بی شک با بازگشت آنها به فهرست اسکوچیچ، شاهد رقابت شدیدی در خط هجومی تیم ملی خواهیم بود.

تیم ملی ایران کاوه رضایی وحید امیری علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کاوه رضایی وحید امیری علی قلی زاده کاوه رضایی قلی زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم