Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بهبودیافتگان کرونایی ایلام به شکرانه سلا ی پویش «نذر شفا» تشکیل دادند این پویش بسته‌های سلامت و معیشت را آماده کرده و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ؛ کرونا در 9 ماهه اخیر پیامدهای بسیاری برای جامعه ایرانی و خاصه استان ایلام به بار آورده است مسئله بیماری ناشناخته و رنج ناشی از آن عمیقاً ذهن ایلامی‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌زمان با این بیماری که گستردگی آن در استان ایلام فراتر از سایر استان‌ها است، بسیاری از خانواده‌ها را برای ادامه زندگی با مشکل معیشت مواجه و مبتلایان مراکز درمانی را با کمبود اقلام بهداشتی و تأمین اکسیژن روبرو کرده است.

به همین جهت در یک اقدام خودجوش بهبودیافتگان کرونایی ایلام به شکرانه سلامتی پویش «نذر شفا« تشکیل داده‌اند در این پویش بهبودیافتگان بسته‌های سلامت و معیشت را آماده کرده و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

نحوه اعمال محدودیت‌های کرونایی در لرستان تا 30 آبان ماه اعلام شدکرونا|ادامه روند کاهشی ابتلا در عراق؛ مرگ‌ و میر در کربلا به صفر رسید+عکسرئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: 300 کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی استان تامین شد/کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز داریم

محمدعلی نظری در ارتباط با پویش «نذر شفا» در استان به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: پویش مردمی نذر شفا حلقه واسط میان بهبودیافتگان و نیازمندان خواهد بود.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام که مدیریت این پویش مردمی و اثرگذار در کمک به نیازمندان را عهده‌دار است در ادامه افزود: بیماران کرونایی با نیت شفا و سلامتی خود و خانواده می‌توانند یاری‌رسان ما در این پویش باشند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تأمین مایحتاج نیازمندان این پویش در تأمین و تهیه داروهای گیاهی، تهیه پک بهداشتی و کپسول اکسیژن، اهدای خون پس از بهبودی جهت نجات جان سایر بیماران نیز تلاش دارد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی