Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@10:22:45 GMT

کشته شدن ۲ نظامی ترکیه‌ای در شمال شرق سوریه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۶۴۳

کشته شدن ۲ نظامی ترکیه‌ای در شمال شرق سوریه

منابع خبری از کشته شدن دو نظامی ترکیه‌ای در پی انفجار بمبی در شمال شرق سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، دو منبع نظامی عصر روز جمعه خبر دادند که دو نظامی ترکیه‌ای در پی انفجار بمبی در کنار منطقه «تل تمر» در شمال شرق سوریه کشته شدند.

دو منبع نظامی که با شبکه خبری «راشاتوی» مصاحبه می‌کردند گفتند که نظامیان ترکیه درصدد قرار دادن مین در یک منطقه بودند که به نظر می‌رسد یکی از مین‌ها منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر تل‌تمر طی ماه‌های اخیر محل منازعه میان ارتش سوریه،‌ نیروهای کُرد، ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح است.

این منطقه هر از چند گاهی شاهد درگیری میان این نیروهاست.

این در حالی است که نظامیان ترکیه طی روزهای اخیر در حال عقب‌نشینی از پستهای دیدبانی هستند که در شمال سوریه احداث کرده بودند.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به تروریستها- ظهر روز سه‌شنبه خبر داد که نظامیان ترکیه در حال عقب‌نشینی از پست دیدبانی در «شیر مغار» واقع در شمال غرب حماه هستند.

پس از پیشروهای ارتش سوریه در آغاز سال جاری میلادی، ۱۱ پست دیدبانی ترکیه، در محاصره نیروهای سوری قرار گرفت.

علیرغم این عقب نشینیها، همچنان به تعداد نیروهای ترکیه افزوده می‌شود. تعداد خودروهای نظامی که از زمان آتش‌بس جدید، وارد ادلب شده، به پنج هزار و ۴۵۰ خودرو می‌رسد.

رؤسای جمهور ترکیه و روسیه ۱۵ اسفند سال گذشته بعد از تشدید درگیری‌ها بین ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی و ارتش ترکیه در ادلب، به توافق آتش بس در این استان دست یافتند.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ترکیه انفجار بمب تل تمر شمال شرق سوریه مین نیروهای مسلح حقوق بشر آتش بس ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل

منابع فلسطینی از شهادت یک زن جوان ۲۰ ساله فلسطینی در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال الخلیل خبر داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سمت یک زن فلسطینی در شمال الخلیل تیراندازی کرده‌اند.

رادیو ارتش اشغالگر مدعی شد که این زن جوان فلسطینی در تلاش برای انجام عملیات ضد اسرائیلی بوده است که هدف گلوله نظامیان ارتش اسرائیل قرار گرفت.

هنوز جزئیات بیشتری درباره شهادت این بانوی جوان فلسطینی منتشر نشده است.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاباعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل