Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@12:41:53 GMT

لیونل مسی عامل ورشکستگی بارسلونا شد !

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۷۰۷

لیونل مسی عامل ورشکستگی بارسلونا شد !

مدیر بازاریابی ورزشی بارسلونا معتقد است که اطمینان نداشتن اسپانسرها از آینده لیونل مسی در بارسا باعث کاهش شدید قراردادهای اسپانسری و درآمد بلوگرانا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیر بازاریابی ورزشی بارسلونا معتقد است که اطمینان نداشتن اسپانسرها از آینده لیونل مسی در بارسا باعث کاهش شدید قراردادهای اسپانسری و درآمد بلوگرانا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع درآمد اصلی باشگاه بارسلونا به دلیل جنجالی که لیونل مسی در تابستان با درخواست جدایی‌اش به راه انداخت، کاهش چشمگیری داشته است.

به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، سینتو آیرام، مدیر بازاریابی ورزشی باشگاه بارسلونا در دوره ریاست خوسپ ماریا بارتومئو (رئیس مستعفی باشگاه) فاش کرد که عدم اطمینان درباره آینده مسی و ماندن یا نماندن این ستاره آرژانتین در نوکمپ، تمدید قرارداد باشگاه بارسلونا با اسپانسر پیراهن این تیم، شرکت راکوتن ژاپن را در هاله‌ای از ابهام است.

آیرام در یک گفت‌و‌گو با خبرگزاری EFE اسپانیا، فاش کرد که رقم قرارداد راکوتن با باشگاه بارسلونا که بالغ بر ۵۵ میلیون یورو در سال بود به ۳۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرده که اصلی‌ترین دلیل آن مسائل مربوط به لیونل مسی و البته خروج لوئیس سوارس و نیمار از جمع آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا بوده است.

او گفت:

اینکه شیوع ویروس کرونا باعث کاهش ارقام دریافتی ما از اسپانسرها شده درست است، چون آنها کمتر دیده می‌شوند، اما توافق ۳۰ میلیون یورویی صورت گرفته با راکوتون بیشتر به دلیل عدم اطمینان این شرکت از آینده لیونل مسی بوده است. در واقع خود من هم الان شک دارم که آیا این قرارداد واقعاً ۳۰ میلیون یورو می‌ارزد یا نه. راکوتن زمانی همکاری تجاری‌اش را با بارسلونا آغاز کرد که مثلث مسی، سوارس و نیمار در این تیم حضور داشت و از نظر مالی این یک قرارداد یک بمب مالی بود. اما اکنون با توجه به رفتن سوارس و نیمار و همینطور تردید‌هایی که درباره ماندن مسی وجود دارد، اوضاع فرق کرده است.

مدیربازرگانی سابق باشگاه بارسلونا افزود:

زمانی که شما می‌خواهید محصولات تولید باشگاه بارسلونا را در سراسر دنیا بفروشید، از چهره مسی روی آنها استفاده می‌کنید. اما زمانی که شما نمی‌دانید آیا باز هم قادر به انجام چنین کاری هستید یا نه دیگر جرأت نمی‌کنید که با بارسلونا قراردادتان را برای سه یا چهار سال دیگر تمدید کنید چون اسپانسرها نمی‌دانند که ارزش این باشگاه بدون مسی چقدر خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بلوگرانا بارسلونا بلوگرانا لیونل مسی لیونل مسی بارسلونا مسی بارسلونا باشگاه بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد