Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@10:34:28 GMT

تست کرونای مدیرعامل باشگاه سایپا مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۹۴۴

تست کرونای مدیرعامل باشگاه سایپا مثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، تست کرونای مهرداد سراجی مدیرعامل این باشگاه مثبت شد.

سراجی ضمن تایید مطلب اظهار داشت: از غروب روز سه شنبه علائم بدن درد و تب خفیف در من پدیدار شد و از همان لحظه خودم را در منزل قرنطینه کردم.

وی افزود: امروز(جمعه ٢٣ آبان ماه) نتیجه آزمایش پی سی آر من مثبت اعلام شد و به توصیه پزشک، تحت درمان دارویی قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی با همکارانم در روند فعالیت ها و تمرین تیم های ورزشی باشگاه، تغییری ایجاد نخواهد شد و کارهای جاری شرکت را از طریق تماس تلفنی و ویدیٔو کنفرانس دنبال خواهم کرد. از همه دوستان و همکاران التماس دعای خیر و عافیت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا فارس مهرداد سراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد

حامد علامتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این رویکرد در سراسر کشور به راه اندازی خودروهای مجهز منجر می شود تا ما بتوانیم از طریق این مراکز خدمات متنوعی را به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و عشایری ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این خودروها کتاب، اسباب بازی و سایر نیازمندی های فرهنگی و هنری کودکان به آنها ارائه می شود که قطعا استان اردبیل نیز جزو استان های هدفگذاری شده برای توسعه مراکز سیار است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: سهل الوصل ترین و کم هزینه ترین راهکار برای توسعه فعالیت های کانون راه اندازی مراکز سیار در استان های مختلف است که با تامین اعتبار مورد نیاز اقدامات مطلوب در این بخش انجام می شود.

رونمایی از کتاب «مثبت صفر» در ایران

علامتی از رونمایی کتاب «مثبت صفر» به همت کانون خبر داد و گفت: فردا و در نمایشگاه بین المللی کتاب از کتاب «مثبت صفر» رونمایی خواهیم کرد که در این کتاب سعی شده مادران انواع لالایی ها را برای فرزندان خود بخوانند.

وی افزود: پیش از این کانون کتاب «مثبت چهار» چاپ و منتشر می کرد که برای اولین بار تصمیم گرفته از کتاب مثبت صفر نیز رونمایی کند تا با این آثار که جنبه آموزش و خلاقیت دارد در خدمت خانواده ها باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: کانون از امروز با ارائه یک هزار جلد کتاب در نمایشگاه بین المللی حاضر می شود و به نوعی با تنوع کتاب به استقبال نمایشگاه بین المللی رفته است.

کد خبر 6100169

دیگر خبرها

  • سفر نیچروان بارزانی به تهران؛ گامی مثبت برای اصلاح روابط
  • قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • ویژگی‌های مثبت توافق آتش‌بس برای مقاومت و ملت فلسطین
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳