Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال گفت: حامد حدادی به این اردو نمی‌رسد، اما به احتمال زیاد آرون گرامی‌پور و بهنام یخچالی را خواهیم داشت.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با میزان، درباره برخی اظهارنظرها در خصوص ابتلای تعدادی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال به بیماری کرونا و همچنین عدم احتمال حضور برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی در این اردو، اظهار داشت: برخی از بازیکنان در خارج از کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال حامد حدادی به این اردو نمی‌رسد، اما به احتمال زیاد آرون گرامی‌پور و بهنام یخچالی را خواهیم داشت. همچنین مایک رستم‌پور هم که در تیمی شاغل نیست و پنجشنبه به ایران آمد و دیروز (جمعه) تست پی سی آر داد. چند بازیکن مشکوک به کرونا هم در قرنطینه خانگی هستند.

وی افزود: چند بازیکن هم که به دلیل داشتن برخی علائم، مشکوک به بیماری کرونا بودند فعلاً در اردو حاضر نیستند و خودشان را قرنطینه کرده‌اند و کادرفنی هم در جریان این مسائل است. آن نفرات هم تا چند روز آینده به اردو اضافه می‌شوند. محمد حسن‌زاده هم در سلامت کامل است و مشکلی ندارد و تست کرونا داد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال گفت: با توجه به اینکه پرواز تیم ملی به کشور قطر خواهد بود، هواپیمایی قطر تنها چند آزمایشگاه را برای گرفتن تست کرونا مشخص کرده است و با توجه به سخت‌گیری‌هایی که در این خصوص می‌شود، با اینکه جمعه، روز تعطیل بود، همه اعضای تیم ملی تست کرونا دادند و تا پایان همان روز پاسخ تست‌ها را باید به این شرکت هواپیمایی ارسال می‌کردیم که این کار انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فدراسیون برای پیشگیری از وقوع چنین مواردی یک آزمایشگاه معتبر را مشخص می‌کرد تا تمامی تیم‌های لیگ برتری در آنجا تست بدهند، اظهار داشت: به نظرم در صورت وجود چنین راه‌حل‌هایی باز هم شاهد بیماری کرونا می‌بودیم چراکه در حال حاضر ممکن است یک بازیکن بلافاصله پس از پایان بازی و زمان بازگشت به شهرش در هواپیما یا فرودگاه به بیماری دچار شود. در صورتی که فدراسیون آزمایشگاه مرجع را مشخص می‌کرد اولا باز هم شائبه‌های پیش می‌آمد و ثانیا این مسئله برای تیم‌هایی که در شهرشان بودند بسیار سخت می‌شد چراکه برای یک تست باید به تهران می‌آمدند و دوباره برمی‌گشتند. رییس فدراسیون پزشک است و سال‌ها در سازمان ضددوپینگ کار کرده و بر رعایت تمامی پروتکل‌ها نظارت دارد. به نظرم در چنین شرایطی ابتلا افراد در جامعه یا بازیکنان به بیماری کرونا اجتناب ناپذیر است.

قاسمی در پایان در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی با چنین شرایطی با چه تعداد بازیکن آغاز خواهد شد، گفت: در حال حاضر با با توجه به بحث کرونا و بازیکنان خارجی، اردوی تیم ملی با ۱۵ نفر شروع خواهد شد و امیدواریم هر چه زودتر با رفع مشکلات تعداد نفرات تا چند روز آینده کامل شود. با برنامه‌ریزی که انجام شده تیم ملی چهارم آذر در قطر حاضر خواهد بود و روز‌های هشتم و دهم آذر به مصاف عربستان و سوریه می‌رود. همچنین قرار است پیش از دیار با عربستان و سوریه، یک بازی تدارکاتی در روز پنجم آذر ماه با تیم الریان قطر برگزار کنیم.

به گزارش میزان، شنیده‌ها حاکی از آن است که صمد نیکخواه بهرامی و رسول مظفری به کرونا مبتلا شده‌اند و فعلا نمی‌توانند در اردوی تیم ملی حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: مظفری: برخی دعوت شده‌ها به تیم ملی کرونا گرفته‌اند/ بعضی تیم‌ها معلوم نیست در کدام آزمایشگاه‌ها تست کرونا می‌دهند

انتهای پیام

برچسب ها: تیم ملی بسکتبال مسعود قاسمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال مسعود قاسمی اردوی تیم ملی بیماری کرونا ملی بسکتبال تست کرونا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟