Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه تعداد قربانیان جنگ در قره‌باغ را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد.

وی اظهار داشت که وضعیت در منطقه قره‌باغ دشوار است و در نتیجه جنگ، زیرساخت‌های بشردوستانه و امکانات فرهنگی تخریب شده‌اند.

پوتین در جلسه‌ای برای رسیدگی به مسائل بشردوستانه در منطقه قره باغ تصریح کرد: «براساس آنچه که به ما گزارش شده است، مشکلات انسانی جدی در منطقه قره‌باغ بوجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد قربانیان این جنگ، از جمله در میان مردم غیرنظامی، به بیش از چهار هزار نفر و تعداد مجروحان به بیش از هشت هزار نفر رسیده است، بر اساس منابع مختلف، تعداد آوارگان نیز ده‌ها هزار نفر است».

وی ادامه داد که زیرساخت‌های عمرانی و بسیاری از اماکن فرهنگی تخریب شده است.

از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه، «الکساندر بارتنیکف» رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه و «یوگنی زینیچف» وزیر موقعیت‌های اضطراری روسیه بودند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درگیری ها در قره باغ هزار نفر قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • تداوم جریان سیل در استان یزد