Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:40:26 GMT

طرز تهیه سوپ پیاز؛ یک غذای هیجان‌انگیز

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۲۴۵۴

طرز تهیه سوپ پیاز؛ یک غذای هیجان‌انگیز

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا بسیاری از ما با سوپ پیاز به سبک ایرانی آشنا باشیم، اما این سوپ پیاز جدید می‌تواند یک تجربه جدید باشد.

مواد لازم برای تهیه سوپ پیاز:

پیاز بزرگ قرمز یا زرد: ۶ عدد
روغن زیتون بکر: ۴ قاشق غذاخوری
کره: ۲ قاشق غذاخوری
شکر: ۱ قاشق چایخوری
نمک: کمی
سیر: ۲ حبه
آب گوشت یا مرغ: ۸ فنجان
آرد: ۳ قاشق غذاخوری
آویشن: نصف قاشق چایخوری
فلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری
نان باگت یا تست: ۸ برش
پنیر پارمسان: ۱ فنجان

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از جوجه هندی و نان گیسوی شکم پر تا کیک کرامبل سیب + تصاویر

طرز تهیه و دستور پخت سوپ پیاز:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک قابلمه ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی حرارت کم ​​گرم کنید. پیاز خرد شده را اضافه کرده و با روغن زیتون مخلوط کنید. حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه فرصت دهید تا پیاز کامل پخته و نرم شود. حالا حرارت را از کم به متوسط افزایش دهید. باقیمانده روغن زیتون و کره را به ظرف اضافه کنید. پیاز را به قدری سرخ کنید تا کاراملی شود.

۲. شکر و ۱ قاشق چایخوری نمک بپاشید و پخت و پز را ادامه دهید تا پیاز به خوبی قهوه شود. سیر خرد شده را به آن بیفزایید. حالا نوبت آرد است که به مواد افزوده شود. یک دقیقه زمان برای تفت دادن آرد کافی است. حالا آب گوشت و آویشن را به مخلوط اضافه کنید تا به جوش بیاید. حرارت را کم کنید، کمی نمک و فلفل بزنید و در ظرف را برای حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بپوشانید تا جا بیفتد.

۳. در همین حین، فر را با حرارت ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. داخل سینی فر کاغذ روغنی یا فویل قرار دهید و نان‌های روغن زده را در آن بچینید. حدود ۵ تا ۷ دقیقه در فر قرار دهید تا کمی قهوه‌ای شود. (می‌توانید از مایکروویو استفاده کنید) نان‌ها را برعکس کنید و روی آن را با پنیر پارمسان رنده شده بپوشانید. وقتی زمان سرو نزدیک شد، نان‌ها را داخل فر یا مایکروویو بگذارید تا پنیر آن آب و روی آن طلایی شود.

۴. برای سرو کردن، سوپ را در یک کاسه بریزید و یک نان تست پنیری را روی سوپ قرار دهید. سوپ را قبل از سرو مزه کنید و اگر به چاشنی بیشتری احتیاج دارد، اضافه کنید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی سوپ پیاز روغن زیتون سوپ پیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غذای خیابانی مشهور در چین؛ از پخت رشته فرنگی و نودل تا گوشت و میگو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ فرآیند پخت ۶۰ کیلوگرم کابلی پلو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان