Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، شهرام محمدی اظهار کرد: موافقت اصولی گاوداری شیری ۳هزار راسی شستا در شهرستان‌های خلخال و نمین صادر شد.

وی افزود: پنج مورد موافقت اصولی مورد درخواست شستا در شهرستان‌های استان صادر و تحویل مدیریت شرکت فکا گردید و لازم است دستگاه‌های اجرایی در ارسال پاسخ استعلامات صورت گرفته تسریع نمایند تا روند صدور پروانه تاسیس و ساخت واحدها آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: تحویل زمین و تخصیص آب دو مساله مهمی است که باید نهایی شود و در ادامه کارشناسان مشاور سازمان نسبت به تهیه طرح توجیهی و سایت پلان واحدها اقدام خواهند کرد.

محمدی تصریح کرد: همه مراحل ساخت واحدها تحت نظارت کارشناسان مشاور دامپروری شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت و سازمان آمادگی کامل برای تامین نیروی انسانی متخصص به عنوان مسؤولان فنی یا مشاورین تولید و تکنسین‌های فنی را دارد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل کشاورزی گاوداری شیری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است