Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چند روز قبل زنی به کلانتری 13شهرستان نجف آباد در استان اصفهان رفت و از ربوده شدن پسر 13ساله‌اش خبر داد. او گفت: پسرم امروز (روز حادثه) برای خرید از خانه بیرون رفت اما هرچه صبر کردم برنگشت. درحالی‌که دلواپس شده بودم دنبالش رفتم اما در کوچه نبود. وقتی پرس و جو کردم فهمیدم چند دقیقه قبل چند نفر پسرم را سوار یک پژو پارس کرده و با خود برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال این شکایت مشخصات پسر نوجوان در اختیار واحدهای مختلف پلیس قرار گرفت و همزمان تلاش‌ها برای دستگیری آدم ربایان آغاز شد. بررسی اظهارات شاکی نشان می‌داد او از مدتی قبل با فردی دچار اختلاف حساب شده و بارها تهدید شده است و ممکن است همین اختلاف حساب دلیل آدم ربایی باشد.

آدم ربایی پسر 13 ساله در اصفهان

در کنار این موضوع مأموران به بررسی فرضیه‌های دیگری نیز پرداختند اما درنهایت به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد در پشت پرده این آدم ربایی یک مرد و 2 زن جوان قرار دارند که پسر 13ساله را پس از ربودن از نجف‌آباد به کرمان برده و در آنجا نگهداری می‌کنند. با اینکه ابتدا اطلاعات دقیقی از آدم ربایان وجود نداشت اما در ادامه مأموران با شناسایی مخفیگاه آنها با دستور قضایی راهی کرمان شدند. ماموران ابتدا مخفیگاه آدم‌ربایان را تحت نظر گرفتند و تلاش کردند از وضعیت گروگان مطلع شوند. آنها در عملیاتی هوشمندانه توانستند وارد مخفیگاه گروگانگیران شده و ضمن آزادی پسر نوجوان پس از یک هفته اسارت 3 آدم ربا را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن بیان جزئیات این پرونده گفت: پسر نوجوان در شرایطی آزاد شد که در سلامت کامل به سر می‌برد و به خانواده‌اش تحویل داده شد. وی درباره انگیزه اصلی این آدم ربایی نیز گفت: متهمان در جریان بازجویی‌ها اعلام کردند به‌دلیل اینکه با پدر پسر نوجوان دچار اختلاف حساب شده بودند و نتوانستند طلب‌شان را زنده کنند دست به این گروگانگیری زدند. به گفته وی هم‌ اکنون متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آدم ربایی آزادی سلامت گروگانگیری اخبار حوادث شهروند اسارت آدم ربایان حوادث اصفهان نجات گروگان اخبار اصفهان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم مرد تجاوز تلگرام زن دختر کرونا تهران پسر نوجوان آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد