Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن و بهرام افشاری با وجود موقعیت کمدی خود در دو ماه اکران خود در سینما‌های کشور تنها به فروشی معادل ۵۰۰ میلیون تومان دست یافت.

خبرگزاری میزان - بازگشایی سینما‌ها به تاریخ اول تیر ماه سال جاری موافقان و مخالفان خاص خود را داشت، برخی این اقدام را زود می‌دانستند و نسبت به رعایت بهداشت احساس نگرانی می‌کنند، برخی نیز بازگشایی سینما‌ها را بلامانع دانسته و آن را امری طبیعی در ایام پساکرونا اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

سینماها با اکران دو فیلم موفق جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم آغاز شد، «شنای پروانه» و «خوب بد جلف» هر دو در جشنواره فیلم فجر موفقیت هایی را به دست آورده بودند، همه بر آن بودند که اکران این دو فیلم می تواند جان تازه ای بر بدنه سینما بدمد اما پیش بینی ها درست نبود و این دو اثر در مجموع به اندازه یک فیلم کم فروش سال گذشته هم فروش نداشتند. 

در این میان اما هیچ پیش بینی درست از کار در نیامد، فیلمهای زیادی بعد از بازگشایی سینماها اکران شدند و هیچکدام نتواستند به فروش خوبی دست پیدا کنند، از سویی با شروع موج سوم کرونا بار دیگر سالنهای سینما بسته شد تا اندک فروشی که نصیب سینماگران می شد هم از بین برود. 

حال نزدیک به دو هفته از تعطیلی دوباره سینماها می گذرد، این تعطیلی منتقدان فراوانی دارد، بسیاری می گویند که در شرایطی که تمامی مشاغل به راحتی به کارشان ادامه می دهند دلیل تعطیلی سینماها مشخص نیست، از سویی سینماداران هم اطمینان می دهند که تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا نداشته اند و پروتکلهای در سالنهای سینما به خوبی رعایت شده است. 

در این میان اما آثاری بودند که در فاصله بین دو تعطیلی اکران شدند، آثاری که نتوانستند مخاطب زیادی را به خود جذب نمایند، فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن نخستین فیلم اکران پاییزه بود که از هفته آخر شهریور وارد چرخه اکران شد اما در نهایت تا پیش از تعطیلات تنها سیصد میلیون تومان فروخت. 

حواشی اخیر مربوط به «محمدرضا فروتن» شاید امیدی برای فیلمساز و تهیه کننده اثر بود تا بتوانند با کمک آن فروش خوبی را تجربه کنند اما این اتفاق هم نتوانست باعث راضی کردن مردم برای حضور در سالن سینما باشد. 

«آقای سانسور» فیلمی کمدی است که به‌نظر می‌رسید باتوجه به ترکیب بازیگران و فضای فیلم بتواند در چنین شرایطی در جهت جذب مخاطب و رونق گیشه موفق عمل کند. فیلم سینمایی «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن و بهرام افشاری با وجود موقعیت کمدی خود در دو ماه اکران خود در سینما‌های کشور تنها به فروشی معادل ۵۰۰ میلیون تومان دست یافت.

محمدرضا فروتن که پیش از این چند تجربه موفق کمدی در کارنامه خود داشته در این فیلم کنار بهرام‌ افشاری بازیگر مطرح سینمای کمدی این‌ روز‌ها قرار گرفته است. ترکیبی که در نوع خود جالب توجه و کنجکاوی برانگیز است.

به جز محمدرضا فروتن و بهرام افشاری بازیگران دیگری، چون بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی و بازیگر خردسال آریانا مثنوی در «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین علی مثنوی نیز مجری‌طرح و سرمایه‌گذار این فیلم سینمایی است. پخش کمدی «آقای سانسور» بر عهده نمایش‌گستران است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟!.

انتهای پیام/

برچسب ها: آقای سانسور سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا آقای سانسور سینما محمدرضا فروتن فیلم سینمایی آقای سانسور سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان