Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرماندار بندرعباس با تاکید بر رعایت حداکثری طرح محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان گفت: همکاری ویژه بازاریان با واحدهای نظارت و بازرسی  سبب شده تا از ایجاد تجمع در مراکز تجاری، بازار و خیابان‌های پر تردد بندرعباس جلوگیری کنیم. - اخبار استانها -

عزیزالله کناری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در راستای کاهش تجمعات و حذف زنجیره انتقال ویروس اظهار داشت: با توجه به اینکه مراکز تجمع و شرکت مردم در تجمعات از راه‌های انتقال کروناست بنابراین براساس تصمیم ستاد ملی این طرح در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 80 صنوف کاشان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردندلرستان| جریمه‌ 300 هزار تومانی برای صنوف متخلف بروجرد اعمال می‌شود882 تن روغن در قم توزیع شد/ آغاز توزیع433 تن سهمیه روغن ویژه صنوف‌

وی افزود: از بیستم آبان ماه الی بیستم آذر ماه تمامی مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار شامل این طرح می‌باشند و از ساعت 18 به بعد باید مغازه‌های خود را تعطیل کنند. 

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: براساس برنامه ریزی ستادهای استانی و شهرستانی تمامی واحدهایی که در گروه‌های دو، سه و چهار قرار دارند در ساعت مذکور تعطیل هستند.

کناری با تاکید بر تعطیلی مجتمع‌های تجاری و بازار در دو شب گذشته گفت: خوشبختانه با همکاری ویژه بازاریان با واحدهای نظارت و بازرسی از ایجاد تجمع در مراکز تجاری، بازار و خیابان‌های پر تردد شهر بندرعباس جلوگیری کرده‌ایم که نیاز است به صورت ویژه از صنوف و بازاریان تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه از 19 هزار واحد صنفی حدود 4 هزار و 900 واحد در گروه‌های دو، سه و چهار قرار دارند، تصریح کرد: از آنجایی که مشاغل گروه یک تامین کننده کالای مورد نیاز مردم هستند لذا برای فعالیت آنان محدودیتی وجود ندارد.

فرماندار بندرعباس با اشاره به فعالیت مدیران و بازرسان اتحادیه‌ها، اصناف و صنعت و معدن و بازرسان بهداشت از بیستم آبان ماه بیان کرد: نظارت بر فعالیت مستمر بازارها و مراکز تجاری به صورت مستمر از ساعات آغازین محدویت‌ها انجام می‌شود.

کناری افزود: در صورت بروز تخلف از سوی واحدها ابتدا بازرسان تذکرات لازم را به متخلفان می‌دهند اگر نپذیرفتند پس از تشکیل پرونده از طریق دستگاه‌های ذیربط که همانان تعزیرات حکومتی است، بر اساس ماده 17 و 37 قانون با آنان برخورد می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در دوشب گذشته حدود 27 واحد تذکر دریافت کرده‌اند، بیان کرد: خوشبختانه به دلیل درک بالای واحدهای صنفی پس از دریافت تذکر، مغازه‌های خود را تعطیل نمودند لذا با همکاری مناسب این واحدها بعید می‌دانم نیاز به برخورد قهری و اعمال قانون داشته باشیم.

فرمانده بندرعباس با اشاره به مشاغلی که در گروه یک قرار دارند، اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انواع نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز عرضه و فروش تولیدات دامپزشکی، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار، فروشگاه محصولات پروتئینی، مرغ فروشی‌ها، جایگاه سوخت در این گروه قرار دارند. 

وی افزود: رستوران‌ها و مراکز غذای‌های بیرون بر، آمبولانس، پخش مواد غذایی و دارویی، مراکز نگه داری سالمندان، صنایع و معادن، کشاورزی، شیلات، مراکز امنیتی و امدادی، فروشگاه‌های قطعات یدکی، صوتی و تصویری، تعمیرات اتومبیل و مکانیکی، تراشکاری، مصالح فروشی و نجاری از مشاغل گروه یک هستند. 

کناری با تاکید بر اینکه مجتمع‌های تجاری و پارچه فروشان در گروه دو قرار دارند، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح درصدد هستیم هیچ گونه اجتماعی شکل نگیرد و ذخیره انتقال از بین برود که خوشبختانه در بندرعباس دستورالعمل‌های طرح محدویت‌های کرونایی 100درصد رعایت می‌شود.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار بندرعباس قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو مسعود خانی در تشریح استاندارد دریافت برچسب انرژی برای ادارات گفت: اخذ برچسب انرژی برای ساختمان‌ها براساس استاندارد ملی به تازگی به روزرسانی شده و در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: صنعت برق به دلیل اهمیت این موضوع و برای الگوسازی در کل کشور با امضای مدیرعامل شرکت توانیر به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته شرکت توانیر در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا بر اساس معیارهایی که در استاندارد مربوطه ذکر شده، نسبت به اخذ برچسب انرژی برای همه ساختمان‌هایشان اقدام کنند.

وی افزود: صنعت برق در کل کشور دارای ساختمان‌های بسیاری است و این طرح بدون استثنا در کل کشور ابلاغ شده که به صورت سراسری برای تمامی ساختمان‌ها در همه کشور انجام خواهد شد.

مجری طرح‌های بهینه‌سازی شرکت توانیر درباره ادارات و شرکت‌هایی که این دستورالعمل را اجرایی کرده‌اند، تصریح کرد: این موضوع به شرکت‌ها ابلاغ شده، از طرفی بروزرسانی این دستورالعمل به تازگی صورت گرفته است و باید گفت در این مدت کوتاه ۴ شرکت موفق به اخذ برچسب انرژی شدند. همچنین دیگر شرکت‌ها هم در حال اخذ مشاور و مجری برای اجرای این دستورالعمل هستند.

خانی در خصوص ارگان ناظر بر این فرایند تشریح کرد: این نظارت‌ها را سازمان استاندارد هر استان بر عهده دارد که در جریان اجرا ناظر فنی این دستورالعمل‌ها نیز هست و ممیزی براساس معیارهای استاندارد مربوطه انجام شده باشد.

وی افزود: در شرکت توانیر برای نظارت در اجرای ابلاغیه‌های مدیرعامل و اینکه زیرمجموعه‌ها بتوانند کار را به انجام برسانند، حوزه مجری طرح‌های بهینه‌سازی، نظارت و پایش را انجام می‌دهد و گزارش‌های مربوطه را به اطلاع مدیرعامل شرکت توانیر می‌رساند.

خانی در پایان اظهار داشت: موارد و راهکارهایی پیش بینی شده است تا برای شرکت‌هایی که در این زمینه پیش قدم هستند، مزایایی در نظر گرفته شود و پیشنهادهایی نیز ارائه شده که گام‌های بعدی را پس از اخذ برچسب انرژی در راستای بهبود رتبه انرژی هر ساختمان عملیاتی و اجرایی کنیم.

کد خبر 6090997 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات