Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:03:00 GMT

مرگ عجیب نوجوان ۱۴ ساله پس از خوردن ذرت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۲۸۲۴

مرگ عجیب نوجوان ۱۴ ساله پس از خوردن ذرت

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نوجوان انگلیسی پس از خوردن ذرت بو داده در سینما و واکنش آلرژیک بدنش به این خوراکی به طرز غم انگیزی درگذشت. رابین بوسکت ۱۴ ساله به شیر گاو، تخم مرغ و سویا حساسیت داشت. پیش از این هم، او حملات آلرژیک زیادی را تجربه کرده و به لطف داروی‌های مختلف از آن جان سالم به در برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه، دادگاه Southwark Coroner به پرونده‌ای رسیدگی کرد که در آن گفته شده بود، رابین هنگام تماشای فیلم با پدر و مادرش در سینمای اودئون لندن، ذرت بو داده می‌خورد. پس از خستگی رابین، خانواده اش تصمیم گرفتند به خانه خود در بیلهام، جنوب لندن برگردند. رابین دارو مصرف کرد، اما آلرژی شدت گرفت و در عرض چند دقیقه تنفس او قطع شد.

پزشکان قبل از انتقال او به بیمارستان کودکان، احیای قلبی ریوی را انجام دادند، اما فایده‌ای نداشت. او از ۱۸ ماهگی به برخی غذا‌ها حساسیت داشته و از آسم، ملتحمه و اگزما نیز رنج می‌برد. دکتر سوزان چانگ، که شاهد پرونده در دادگاه بود، گفت که آسم رابین، حساسیت شدید را افزایش می‌دهد، و او پس از خوردن ذرت بو داده در سینما بر اثر حمله شدید آلرژیک درگذشت.

بیشتر بخوانید

زنده ماندن معجزه آسای ۲ کودک چند روز پس از مرگ والدینشان!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ عجیب مرگ ناگهانی آلرژی غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

به گزارش خبرآنلاین از بهداشت نیوز، با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آنها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901430

دیگر خبرها

  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی