Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:56:36 GMT

برخی مسوولان هفته گذشته به خراسان رضوی سفر کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۲۸۹۴

برخی مسوولان هفته گذشته به خراسان رضوی سفر کردند

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی روزهای ۲۱ و  ۲۲ آبان به منظور بهره برداری از چند طرح بهداشتی و شهری، در مشهد حضور یافت.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز ۲۱ آبان از چند طرح آب‌رسانی در نیشابور، زبرخان و فیروزه بازدید کرد.

دکتر قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با سفر به سبزوار از بیمارستان واسعی این شهر بازدید و وضعیت مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نیکزاد نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی روز ۲۰ آبان به نیشابور سفر کرد و از بخش سرولایت این شهرستان، شهر بار، شهرستان زبرخان، شهرک صنعتی خیام، جاده شهرهای قدمگاه و درود و بافت فرسوده و جاده نیمه تمام چکنه - بار- اسفراین منتهی به میامیِ شاهرود بازدید نمود.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز در این روز در جلساتی که با مدیران آموزش و پرورش نیشابور، فیروزه و زبرخان و همچنین دانشگاه نیشابور، دانشکده علوم پزشکی و پیام نور این شهرها داشت مشکلات و مسایل آنان را مورد بررسی قرار داد.

محمد صفایی دلویی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم با سفر به گناباد در جلسه کرسی اقتصاد دانش بنیان و بررسی مسائل و مشکلات شرکتهای تولیدی فناور این شهر حاضر شد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم در این روز در مشهد نشست خبری برگزار کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مشهد سبزوار نیشابور گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشهد سبزوار نیشابور گناباد مجلس شورای اسلامی مشهد سبزوار نیشابور گناباد اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد