Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:20:34 GMT

بازگشت ابوالفضل پورعرب به سینما با «غیبت موجه»

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۲۹۰۱

بازگشت ابوالفضل پورعرب به سینما با «غیبت موجه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، ابوالفضل پور عرب که به علت بیماری، در سال‌های اخیر حضورش در سینمای ایران کمرنگ شده بود، در کنار میترا حجار بازیگران فیلم جدید عباس رافعی هستند.

فیلم سینمایی «غیبت موجه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی این روزها در مرحله پیش‌تولید است و به زودی مقابل دوربین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعرب پس از میترا حجار دومین بازیگر اصلی فیلم «غیبت موجه» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همچون سیمرغ عطار که در می‌یابند، سیمرغ خودشان هستند.»

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از دستیار اول و برنامه ریز: حمید شوریده، طراح صحنه: محمد رضا میرزا محمدی، طراح لباس: پردیس رافعی، مشاور رسانه‌ای: میلاد معتمدی فر، طراح گریم: مهرداد قلی پور، مدیر تدارکات: علی رستمی نیا.

کد خبر 5070599 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس رافعی ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت سریال ایرانی ویروس کرونا موسیقی ایرانی شبکه مستند سیما شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی تئاتر ایران هنرمندان تئاتر شبکه افق رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری

سیتیزن ها دو بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

طرفداری | فیل فودن و روبن دیاز دو غایب مهم منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست هستند.

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. در لیست منچسترسیتی نام فیل فودن و روبن دیاز چه در ترکیب و چه روی نیمکت دیده نمی شود که طبق اعلام باشگاه، غیبت این دو بازیکن به علت بیماری است. فیل فودن در بازی قبلی منچسترسیتی مقابل برایتون بریس کرده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است