Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت ۹ کتابفروشی استان در طرح پاییزه کتاب امسال خبر داد.

"رضا خردمند" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در طرح پاییزه کتاب امسال ۹ کتابفروشی از استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت خواهند کرد، افزود: از این تعداد، ۵ کتابفروشی در شهر یاسوج، ۲ کتابفروشی در شهر دهدشت و ۲ کتابفروشی در گچساران در این طرح حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همزمان با هفته کتاب در سراسر کشور برگزار می شود که علاقمندان می توانند با ۲۰ درصد تخفیف برای هر کد ملی تا سقف ۲۰۰هزار تومان از این طرح بهره مند شوند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سقف خرید نسبت به طرح تابستان کتاب امسال، ۲۵ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، خرید کتاب به صورت غیرحضوری و اینترنتی نیز انجام می شود.
خردمند با اشاره به اینکه کتابفروشان نیز مانند دیگر اصناف از زمان شروع کرونا، آسیب های جدی دیده‌اند، تاکید کرد: مردم برای اینکه آگاه، دانا و بینا شوند و آرامش روحی و روانی داشته باشند، راهی جز کتاب خواندن ندارند و توصیه می کنم از این فرصت که نمایشگاه کتاب تهران به خانه‌ها آمده است، استفاده کنند.
وی اظهار کرد: در کنار طرح پاییزه کتاب، برنامه‌هایی برای هفته کتاب و کتابخوانی از جمله رونمایی کتاب، اهدا کتاب و سرکشی از کتابفروشی‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی را در سطح استان خواهیم داشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری طرح پاییزه کتاب هفته کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد طرح پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد