Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:42:15 GMT

اصناف انبارهای خود را در سامانه جامع ثبت کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۲۹۸۲

اصناف انبارهای خود را در سامانه جامع ثبت کنند

رضا شهری زاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای ابلاغ شیوه‌نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و به منظور کنترل، پایش و نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها در بازدید مشترک بازرسان اداره صمت با ماموران بسیج، از انبارهای موادغذایی و کالاهای اساسی سطح شهر زابل یک فقره پرونده نبود اعلام موجودی به ارزش ۱۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازرسی‌ها از مراکز نگهداری کالا برای بررسی وضعیت و حصول اطمینان از رعایت الزامات و ضوابط ابلاغی مشتمل بر ثبت انبار و سردخانه در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به نشانی اینترنتی  WWW.NWMS.IR  و اهتمام لازم انبارداران به ثبت رسید و حواله کالا از انبار در قالب سامانه مزبور و برخورد با تخلفات احرازی با جدیت همچنان ادامه دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل بیان کرد: مردم انبارهای غیرقانونی را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف زابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف زابل سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف زابل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود