Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری روسیه تعداد قربانیان جنگ در قره‌باغ را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه تعداد قربانیان جنگ در قره‌باغ را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد.

وی اظهار داشت که وضعیت در منطقه قره‌باغ دشوار است و در نتیجه جنگ، زیرساخت‌های بشردوستانه و امکانات فرهنگی تخریب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین در جلسه‌ای برای رسیدگی به مسائل بشردوستانه در منطقه قره باغ تصریح کرد: «براساس آنچه که به ما گزارش شده است، مشکلات انسانی جدی در منطقه قره‌باغ بوجود آمده است. تعداد قربانیان این جنگ، از جمله در میان مردم غیرنظامی، به بیش از چهار هزار نفر و تعداد مجروحان به بیش از هشت هزار نفر رسیده است، بر اساس منابع مختلف، تعداد آوارگان نیز ده‌ها هزار نفر است».

وی ادامه داد که زیرساخت‌های عمرانی و بسیاری از اماکن فرهنگی تخریب شده است.

از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه، «الکساندر بارتنیکف» رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه و «یوگنی زینیچف» وزیر موقعیت‌های اضطراری روسیه بودند.

لینک کوتاه: asriran.com/003AeK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قره باغ هزار نفر قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند