Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز راشدی گفت: فردی که صبح امروز بر روی تیر برق رفته بود به واسطه برق گرفتگی دچار سوختگی بیش از 70 درصدی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، طی امروز کلیپی در فضای مجازی از بالارفتن فردی از تیر برق در خیابان شهید رجایی زاهدان منتشر شد که به علت برق گرفتگی سقوط می کند.

خبرنگار ما در پی این حادثه با رئیس مرکز مدیریت حوادث و  فوریت های پزشکی علوم پزشکی زاهدان تماس گرفته و موضوع را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار ما، افزود: صبح امروز پس از کسب اطلاع از برق گرفتگی فردی در خیابان مذکور، یک تیم از تکنسین های اورژانس به وسیله یک دستگاه آمبولانس به محل واقعه اعزام و در ساعت 8و 30 دقیقه بر سر صحنه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه فردی 40 ساله که به واسطه برق گرفتگی از بالای تیربرق به زمین سقوط کرده بود سطح هوشیاری اش را از دست می دهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: پس از اقدامات اولیه پزشکی این فرد که دچار سوختگی 70 درصد شده بود جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان منتقل شد.
 
در پی پیگیری خبرنگار ما، این فرد دقایقی پس از تحویل به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان