Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: از هفته آینده برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به سبک جدید بر اساس نوع افتتاحیه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» از تحقق یکی دیگر از خواسته‌های شهروندان با دو طرفه شدن خیابان فرشادی خبر داد و اظهار کرد: طرح دو طرفه شدن خیابان فرشادی پیرو درخواست شهروندان ساکن در منطقه سه شهرداری به دلیل مشکلات ترافیکی این نقطه از شهر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پیاده راهی که در میدان امام (ره) ایجاد شده و پیاده‌راه سازی بخش‌هایی از خیابان حافظ، بار ترافیکی در بسیاری از کوچه‌های این منطقه ایجاد و مشکلات زیادی برای شهروندان جهت تردد در مسیر شرق به غرب به وجود آمده بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ماه گذشته عملیات اجرایی دو طرفه کردن خیابان فرشادی شامل تعریض و اصلاح هندسی، پیاده‌رو سازی جدید، ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس و جدول‌گذاری میانی آن انجام و با افزایش عرض متغیر هشت متر به ۱۲ متر خیابان دو طرفه شد تا امکان تردد در مسیر شرق به غرب فراهم و این خواسته مردم تحقق یابد.

نوروزی در ادامه ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار، گفت: کتاب سرچشمه روشنی است و در این روزهای کرونایی که بسیاری از امور دچار دگرگونی شده، برای دانش آموزان و دانشجویان و دیگر افراد فرصت‌های جدید ایجاد شده که می‌تواند به کتابخوانی اختصاص پیدا کند.

وی افزود: اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان طرحی برای افرادی که در زمان کرونا امکان حضور در کتابخانه‌ها برای دریافت و تحویل کتاب ندارند، اجرا کرده که علاقه‌مندان استفاده از این طرح می‌توانند از طریق تماس با ۱۳۷ اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در تمام مناطق شهرداری اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدوارم این فعالیت‌ها در کنار اجرای پروژه‌های ملی و بزرگ بتواند موجب رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های آینده گزارشی از نتیجه فعالیت‌های عمرانی مختلف شهر و افتتاحیه‌های جدید به شهروندان ارائه خواهد شد. در واقع در نظر داریم برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به سبک جدید بر اساس نوع افتتاحیه اجرا کنیم.

کد خبر 455242

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان برنامه سلام اصفهان هر یکشنبه یک افتتاح پروژه هاي عمراني قدرت الله نوروزی شهر شهرداری اصفهان کلانشهر كتاب و كتاب خواني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

استاندار مازندران گفت: با شناسایی چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران، برای حل اجرایی آن اقدام عملی مناسبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه رشد اقتصادی این استان در ساری با بیان این‌که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در این استان تلاش مضاعف انجام می‌شود. ‎

وی با تاکید بر این‌که برای گام نخست چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می‌شود، گفت: در سال گذشته برای دست‌یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه‌های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران از واکاوی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی رشد اقتصادی این استان عنوان و مطرح کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

نوری با بیان این‌که از هفته آینده برای گره‌گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: این رویه برای دیگر اولویت‌های توسعه مازندران ادامه‌دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه‌های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه‌ای، شهرستانی و زنجیره‌ای مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست‌ها موانع برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه‌های دولت، تلاش مضاعفی در مازندران انجام می‌دهیم.

کد خبر 747971

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳