Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@14:25:14 GMT

شکست هیمنه کاذب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۷۹۱

امام جمعه ابرکوه گفت: در انتخابات صوری آمریکا مسئله، شکست ترامپ یا بایدن نیست بلکه مسئله شکست وجهه و هیمنه کاذب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است که یک زلزله سیاسی اجتماعی در مهد قدرت جهانی غرب است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی  در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته در ابرکوه گفت: یکی از موضوعاتی که فشار اقتصادی و معیشتی و تحریم بدخواهان و بی‌تدبیری کارگزاران همه دست به دست هم داده تا جوانان عزیزمان که گذشته سیاه پدران خود را قبل از انقلاب به خاطر ندارند و نمی‌توانند حال را با گذشته مقایسه نمایند، قضاوت منفی نسبت به کارائی فعلی نظام است، لذا با سیاه نمائی دشمن کارآمدی نظام را زیر سئوال می‌برند و کسی هم نیست که به آن‌ها پاسخ دهد سئوال عمومی‌شان این است، که پس از چندین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب چه دستاوردی برایشان داشته - جز اینکه توان ازدواج و تأمین مسکن را ندارند و نمی‌توانند پاسخگوی فردی خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابرکوه گفت: باید به فرزندان عزیزم عرض کنم که اولاً کارنامه نظام در رشد و توسعه همه جانبه کشور و کسب استقلال و آزادی همه جانبه و پیشرفت‌های علمی و عملی و بهره مندی از فرصت‌ها در دل تحریم‌های همه جانبه - چیزی است که برای دوست و دشمن قابل انکار نیست، امّا سنّت الهی در غربال کردن صادقتمندان از مدعیّان است که ما این غربال را در انقلاب و نیز دوران دفاع مقدّس دیدیم و در بخش زمانی فعلی هم می‌بینیم که متأسّفانه ریزش از این آزمون و غربال زیاد است و ناسپاسی فراوان!

وی افزود: امّا حال زندگی دگرگونی است یعنی نه ثروتمندی ثبات دارد و نه فقر، نه سلامتی دوام دارد و نه بیماری – نه شادی مستمر است و نه غم – نه رنج و سختی همیشگی است و نه آسایش و رفاه- لذا انسان با خدا نباید از ثروت و سلامتی و شادی و آسایش سرمست شود و نه در تنگدستی و بیماری و غم - خود را ببازد - بلکه صبورانه از این بحران‌ها بگذرد و بداند به مصداق (لِکُلِّ عُسْرِ یسْر) - به دنبال هر سختی راحتی و به دنبال هر سربالائی - سرا زیری است.

حسینی اظهار کرد: ثانیاً دست خیانت در داخل همدست دست سیاه سیا (cia) شده و زر اندوزان و سودجویان بی‌رحم و سلطان‌های سکه و ارز و کاغذ و شکر و اقلام مورد نیاز مردم و خودروسازان و دلالان اقتصادی، چنگ بر حلقوم اقتصادی مردم افکندند از طرفی ناکارآمدی مسئولان مختلف نهاد‌های مالی و پولی و اقتصادی کشور نیز مزید بر علّت شده و به صورت مقطعی مشکل آفرین شده است، امّا این مشکلات قطعاً مقطعی است و نباید آینده در نظر فرزندانمان مبهم و تار باشد – این تجربه‌ای است که حداقل از دوران انقلاب تا کنون شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: در انتخابات صوری آمریکا مسئله، شکست ترامپ یا بایدن نیست بلکه مسئله شکست وجهه و هیمنه کاذب آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است که یک زلزله سیاسی اجتماعی در مهد قدرت جهانی غرب است. زیرا این انتخابات نشان داد که به جای اینکه سمبل مردم‌سالاری و آزادی و اخلاق باشد - چیزی جز دروغ و خیانت و جز این برون داد برای ملّت ایران و دیگر آگاهان جهان مورد انتظار نیست. زیرا: از کوزه همان برون تراود که در اوست!

امام جمعه ابرکوه گفت: یعنی انتخابات آمریکا رونمائی از باطن زشت نظام سیاسی و شیطانی قدرت حاکمه و نیز سبک زندگی آمریکائی در زر، ورق هنر‌های هالیوودی و زرق و برق معماری غربی و مدیریت فن سالارانه لیبرالی و فضاسازی فریبکارانه رسانه‌ای است که به خورد مردم دنیا داده می‌شود.

حسینی اظهار کرد: نگاه ملّت ایران و جهان به آمریکا فرا انتخاباتی است که ابر چالشهائی همچون ظلم و بی عدالتی و تبعیض نژادی و مدیریت مندرس در مواجهه با بحران‌ها را در آمریکا می‌بینند.

شکست ترامپ، شکست ائتلاف سعودی است

وی گفت: هنوز نتیجه نهائی انتخابات آمریکا قطعی نشده، امّا ائتلاف سعودی دچار سکته شده و با شکست ترامپ - سعودی بزرگترین بازنده جهانی در انتخابات آمریکا است. زیرا: محمّد بن سلمان بی عقل که تحقّق آرزو‌ها و خواب‌های آشفته خود را در تداوم ریاست جمهوری ترامپ می‌دید - این رؤیا‌ها را برباد رفته می‌بیند و تقدیم ۵۰۰ میلیارد دلار به ترامپ که همچون گاوشیرده از ملّت خود داده است برایش بدون دخل و دستاورد است و هم پیمانان او که دولتک‌های امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی هستند، ۶ ماه زمان می‌خواهد که با دولت جدید آمریکا متّحد شوند در حالیکه مخالفان بن سلمان در این فرصت جان تازه گرفته و رؤیا‌های او بعد از مرگ پدرش را با تعبیری آشفته روبه‌رو می‌کنند و خود را در برابر عزم و اراده ملّت مقاوم یمن و انصارالله درمانده‌تر از همیشه احساس می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از مردم و مسئولین در تقابل با کرونا اظهار کرد: همچنان یکه تازی جهانی ویروس کرونا را در ایران و جهان شاهد هستیم و در این خصوص از مردم عزیز و مسئولین و تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان و مدافعان سلامت مردم که جهت قطع حلقات واگیری این بیماری تلاش دارند تشکّر می‌کنم و امیدوارم با حذف دید و بازدید‌ها و گردهمی‌ها و شب نشینی‌ها همکاری بیشتر در این خصوص داشته باشیم، خصوصاً کسانی که مبتلا شده اند عقلاً و شرعاً واجب است قرنطینه شوند و هیچگونه تماس با مردم و اعضای خانواده خود نداشته باشند.

حسینی گفت: امیدوارم خدای متعال به همه بیماران خصوصاً بیماران کرونائی شفای عاجل و صحّت کامل عنایت فرماید و روح همه عزیزان از دست رفته خصوصاً سرهنگ پاسدار - برادر عزیزمان حسین اکرمی که شخصیتی انقلابی و ولائی و معتقد به نظام و پاسدار حریم اسلام و انقلاب و مجری نماز جمعه بود - آقای رسولی و دیگر متوفّیان اخیر را قرین رحمت واسعه اش بفرماید.

بیشتر بخوانید: آیت الله خاتمی: کلید حل مشکلات اقتصادی قطع امید از بیگانگان است

انتهای پیام/

برچسب ها: نماز جمعه امام جمعه ابرکوه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه ابرکوه امام جمعه ابرکوه شکست ترامپ ابرکوه گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی احمدی در تجمع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بعد از ظهر یکشنبه با قدردانی از حضور دانشگاهیان در این تجمع ضدصهیونیستی، اظهار کرد: تحصن و اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اتفاق بی‌سابقه‌ای است که نشان از بیداری ملّت‌ها و شکاف و اختلاف نظر دانشجویان، استادان و مردم با هیأت حاکمه در آمریکا است و در این شرایط باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با تمام توان به میدان بیاییم.

وی با اشاره به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با استادان و دانشجویان معترض به جنایات صهیونیست‌ها افزود: برخورد خشونت‌آمیز و سرکوب اساتید و دانشجویان و دستگیری معترضان به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، نشان از مردود شدن لیبرالیسم و دموکراسی در آمریکای مدعی دموکراسی دارد.

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، هزاران انسان بی‌گناه را در سرزمین‌های اشغالی به شهادت رسانده و خانه‌های مردم را ویران کرده اما در کف میدان بازنده‌اند و امروز افکار عمومی بیدار شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور دانشگاهیان کشور به ویژه استان کرمانشاه در حمایت از خیزش اعتراضی دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی افزود: دانشجویان بابصیرت و بینش باید در این عرصه ایفای نقش کنند و از هر طریق ممکن، از جمله ارسال ایمیل برای رؤسای دانشگاه‌های آمریکا از آنها بخواهند که دست از خشونت علیه استادان و دانشجویان بردارند و امکان آزادی تمامی دانشجویان و استادان معترض به جنایات صهیونیست‌ها را فراهم کنند.

کد خبر 6091342

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده