Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@21:52:51 GMT

استراحت ملی پوشان پرسپولیس مقابل بادران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۷۹۶

استراحت ملی پوشان پرسپولیس مقابل بادران

به گزارش افکارنیوز،

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار رسمی خود در مسابقات لیگ بیستم برابر سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد. پس از دیدارهای هفته اول لیگ فصل جاری، مسابقات به خاطر فیفادی و بازی دوستانه تیم ملی برابر بوسنی به مدت ۲ هفته تعطیل شد. این در حالی است که شاگردان یحیی گل‌محمدی در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ بیستم باید روز شنبه هفته آینده به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به فاصله زیاد بین بازی سایپا و پرسپولیس و همین‌طور دیدار سرخپوشان تهرانی برابر صنعت نفت آبادان، یحیی گل‌محمدی تصمیم به برگزاری یک بازی دوستانه و تدارکاتی گرفت که بازیکنان تیمش از شرایط مسابقه دور نشوند.

بر این اساس قرار است پرسپولیسی‌ها امروز از ساعت ۱۵ و پشت درهای بسته در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم بادران بروند. بادران با سرمربیگری فرهاد کاظمی در لیگ دسته اول حضور دارد و می‌تواند دیداری مناسب برای پرسپولیسی‌ها و یحیی گل‌محمدی باشد که دوست دارند برنده هم شوند! البته ملی‌پوشان ایرانی و بشار رسن که به‌ترتیب برابر بوسنی و اردن بازی کرده‌اند با نظر یحیی گل‌محمدی به ریکاوری و استراحت خواهند پرداخت. در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر بوسنی، محمدحسین کنعانی‌زادگان (‌۹۰ دقیقه)، احمد نوراللهی (‌۸۳ دقیقه) و وحید امیری (۷۶ دقیقه) بازی کردند. سیامک نعمتی نیز از دقیقه ۷۶ به‌جای صادق محرمی وارد زمین شد اما به مهدی شیری دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بازی نرسید.

همچنین بشار رسن هافبک ملی‌پوش پرسپولیس نیز در دیدار تدارکاتی تیم ملی عراق و اردن در ترکیب اصلی تیم کشورش بازی کرد. در همین راستا شنیدیم به احتمال زیاد یحیی گل‌محمدی به محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری و حتی بشار رسن در دیدار دوستانه بادران استراحت بدهد تا ریکاوری کند. البته مهدی شیری که فرصت بازی برابر بوسنی پیدا نکرد در دیدار تدارکاتی مقابل بادران در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد تا از شرایط مسابقه دور نشود.

همچنین شنیدیم احتمال دارد یحیی گل‌محمدی از سیامک نعمتی هم که دقایق زیادی برابر بوسنی بازی نکرده در دیدار دوستانه با بادران استفاده کرده و دقایقی به او بازی بدهد. نکته قابل توجه آنکه این احتمال هم وجود دارد در تهران به خاطر وضعیت قرمز و خطرناک ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه مسابقات فوتبال ولو دوستانه ممنوع شود!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ بیستم یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی لیگ بیستم یحیی گل محمدی برابر بوسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از نمایش شگفت انگیز مقابل پرسپولیس که موفق به کسب پیروزی شد، مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و در حالی که حریفش فقط به دنبال برد و فرار از منطقه سقوط بود، نگذاشت این اتفاق بیفتد و گل زودهنگام را در نیمه دوم پاسخ داد تا بدون باخت به استقبال دیدار آینده برابر پیکان بروند.

سید مجتبی حسینی مثل دیدار مقابل پرسپولیس که تیمش سه بار کامبک زد و در وقت‌های معمول و اضافه توانست سرنوشت بازی را در نیمه مربیان تغییر بدهد و در نهایت به مرحله بعد صعود کنند، دیروز هم برابر فولاد خوزستان با وجود اینکه از بازی محروم بود و نمی‌توانست به رختکن برود، با انتقال صحبت‌های خود از طریق کادرفنی به بازیکنان موجب شد تا عملکرد بهتری در 45 دقیقه دوم ارائه بدهند.

آلومینیوم اراک در نیمه اول روی یک ریباند از ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز شده دید، اما در نیمه دوم با فشار حملات بیشتر توانست به بازی برگردد و با پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی، ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر شیرجه‌ای محمدامین کاظمیان به گل تساوی برسد و صاحب یک امتیاز شود.

شاگردان مجتبی حسینی با تغییر سرنوشت خود در نیمه دوم برای دومین بازی پیاپی که البته در دیدارهای دیگری مثل تراکتور هم چنین اتفاقی را رقم زده بودند، توانستند دست پر زمین را ترک کنند و روحیه بهتری برای بازی آینده برابر پیکان بگیرند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!