Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: جمع‌آوری اطلاعات مربوط به پروانه‌های ساختمانی شهرداری‌های استان اردبیل انجام شده و در اختیار متولیان آن قرار گرفته است.

فریبرز دهقان در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال به همت معاونت آمار و اطلاعات تهیه و جمع‌بندی اطلاعات و جداول پایش استان و حساب‌های منطقه‌ای انجام شده و در کنار آن جداول شاخص‌ها و نماگرهای آماری بخش جمعیت و نیروی انسانی به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این مدت همکاران ما در وبینارهای آموزشی با هدف شرکت در طرح‌های محوله مرکز آمار ایران حضور پیدا کرده و پاسخ به نامه‌های مربوط به درخواست اطلاعات جمعیتی استان به انجام رسیده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از حضور و شرکت در جلسات دستگاه‌های مرتبط با معاونت آمار و اطلاعات در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: بهنگام‌سازی سایت معاونت آمار و اطلاعات و بارگذاری اطلاعات جامع آماری برای استفاده پژوهشگران و محققان به انجام رسیده است.
دهقان برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اجرای طرح‌های آماری، تهیه گزارش مقدماتی تحلیل مهاجرت در سطح استان و نظارت بر عملکرد طرح‌های محوله را در سطح استان از دیگر اقدامات این معاونت اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انتشار نشریه شهرستان‌های استان در آیینه آمار شاخص مقایسه‌ای سال 97 و نوشتن مقاله در خصوص وضعیت فعالیت اقتصادی براساس نتایج سرشماری نفوس و مسکن انجام شده است.
دهقانی خاطر نشان کرد: معاونت آمار و اطلاعات نسبت به انجام کلیه امورات محوله از طرف ریاست و ارائه آمارهای درخواستی برای ارباب رجوع اقدام کرده و در این مدت انجام استخراج طرح‌های آماری در سطح استان به صورت داده آمایی به انجام رسیده است.
وی اضافه کرد: بررسی فایل‌های JIO آبادی‌های استان و ارسال آن به مرکز آمار ایران و تهیه نشریه جمعیتی براساس سرشماری 75 تا 95 به همراه تهیه پوشه نقشه برای اجرای طرح‌های آماری مختلف در دست اجرا در سطح استان و ارائه آمار و اطلاعات در بخش‌های مختلف به افراد و دستگاه‌های اجرایی به انجام رسیده است.
دهقان بیان کرد: در نیمه اول امسال ارائه نقشه‌های مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی به همراه چاپ فرم‌ها و فهرست‌های مربوط به اجرای طرح‌های آماری معاونت و نظارت بر اجرای طرح قیمت روستایی و شهری و تشکیل جلسه آموزشی با عوامل اجرایی طرح‌های قیمت انجام شده است.
وی از اجرای طرح‌ نیروی کار فصل بهار 99 به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری خبر داد و اظهار کرد: برگزاری سمینار آموزشی در این زمینه و بررسی قیمت نسبی طرح‌های شاخص قیمت و ارسال آن به مرکز آمار ایران به همراه اجرای طرح‌های صنعت، معدن و خدمات به انجام رسیده است.
دهقان به اجرای طرح‌های شاخص قیمت در حوزه گاوداری، مرغداری، کشاورزی و سر خرم و نظارت بر اجرای طرح‌های هزینه و درآمد خانوارها در این مدت اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی استان و بررسی داده‌های پرت طرح هزینه و درآمد و ارسال فایل نهایی به مرکز آمار به همراه پاسخ به نامه‌ها و درخواست‌های اطلاعات مربوط به جمعیت شهرهای استان در این مدت به انجام رسیده است.
وی به همکاری متقابل با اداره پست استان و بررسی و تحقیق وضعیت آبادی‌های جدید و دریافت کد آماری اشاره کرد و ادامه داد: تهیه نقشه‌های شهرستان و استان برای چاپ در سالنامه و کنترل و رفع ایرادات احتمالی در سالنامه آماری استان توسط معاونت آمار و اطلاعات به انجام رسیده است.
معاون آمار و اطلاعات اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قرار دادن نتایج اولیه سالنامه در سایت و تکمیل کلیه فرم‌های نظارت به صورت فصلی برای طرح‌های آماری و تکمیل جداول اطلاعاتی مربوط به جلسات شورای برنامه‌ریزی استان انجام شده است.
دهقان از بارگذاری اطلاعات جامع آماری حساب‌های منطقه‌ای و تهیه گزارش مربوط به اقامتگاه‌های عمومی استان در اواخر سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: ارسال نامه‌های حساب‌های منطقه‌ای مرتبط برای دستگاه‌های اجرایی و برگزاری کلاس‌های آموزشی با هدف اجرای طرح حساب‌های منطقه‌ای در این مدت به انجام رسیده است.
وی بیان کرد: بارگذاری اطلاعات جامع آماری و حساب‌های منطقه‌ای برای استفاده محققان و جمع‌بندی و ارسال فایل اطلاعات مربوط به دام سنگین و سبک و همچنین اطلاعات مربوط به پروانه‌های ساختمانی شهرداری‌های استان در نیمه اول امسال به انجام رسیده است.
دهقان از تکمیل و ارسال جداول تدوین شناسنامه فرهنگی استان خبر داد و اضافه کرد: تکمیل اطلاعات جداول اطلس پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سطح استان در این مدت اجرایی و عملیاتی شده است.
وی از جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کشتارگاه دام کشتارگاه‌های استان و همچنین تهیه فرم‌ها و پرینت آنها با هدف اجرای انواع طرح‌های آماری اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح کلی و تصحیح پالایش جداول سالنامه آماری استان و جمع‌بندی و تهیه جداول سال 96 اطلاعات طرح نیروی کار به همراه تهیه و جمع‌آوری اطلاعات جداول نشریه گزیده شاخص‌ها و نماگرهای آماری به انجام شده است.
معاون آمار و اطلاعات اردبیل در پایان گفت: تغذیه اطلاعاتی سایت معاونت آمار و اطلاعات و بارگذاری اطلاعات جدید آماری برای استفاده پژوهشگران و محققان به همراه انتشار سالنامه آماری 97 و انتشار گزیده شاخص‌ها و نماگرهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل در سال گذشته در نیمه اول امسال شکل عملیاتی به خود گرفته است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاونت آمار و اطلاعات معاون آمار و اطلاعات انجام رسیده بارگذاری اطلاعات حساب های منطقه ای اطلاعات مربوط اجرای طرح طرح های آماری انجام شده استان اردبیل سطح استان اول امسال مرکز آمار جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری

پروهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.

وی افزود: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ قلم کالای فاقد نشان استاندارد

پروهش اضافه کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی از عموم هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!