Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه سوگواره ملی قصه‌گویی عاشورایی در انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمال استان، شعله پرند، شعله ایل‌بیگی پور و آسیه رحمتی هیئت‌داوران این رویداد فرهنگی در گروه سنی ۵ تا ۷ سال، حِسان رضایی از شهرستان بهبهان و فاطمه نجاتی از شهرستان مسجدسلیمان استان را به ترتیب به‌عنوان نفرات برگزیده اول و دوم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این گروه سنی همچنین آنیسا التفاتی از شهرستان ساری استان مازندران و مدیسا رنجبر از روستای دمشهر شهرستان میناب استان هرمزگان مشترکا برگزیده سوم شدند.

کیانی با اشاره به اینکه هیئت‌داوران اولین سوگواره ملی قصه‌گویی عاشورایی در گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال نیز محمد سپهوند از استان لرستان را برگزیده نخست معرفی کرد، ادامه داد: نسترن مدیری از شهرستان جم استان بوشهر و آنیسا خورسندفر از شهرستان بندرانزلی استان گیلان نیز در این گروه سنی مشترک رتبه برگزیده دوم را به دست آوردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اظهار داشت: همچنین در گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال این سوگواره ملی سیده فرنیا واحد از شهرستان ساری استان مازندران برگزیده‌ی سوم شد و هیئت‌داوران این سوگواره، سنا سوناز از شهرستان بندرانزلی استان گیلان و فاطمه فندرسکی از شهرستان بندر گز استان گلستان را شایسته تقدیر معرفی کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: یلدا محبی از استان کرمان، آرمیتا کهنسال از شهرستان لنگرود استان گیلان و سحر مزرعه فرد از استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین برگزیده اول تا سوم گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال کسب کردند. همچنین نازنین قدم‌پور از استان لرستان، سحر طاهر نژاد از شهربابک استان کرمان، هانیه خدیوی نسب از شهرستان یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد و فاطمه زهرا جعفریان از شهرستان امیدیه استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گفته کیانی، رتبه‌های برگزیده بخش آرا مردمی اولین سوگواره ملی قصه‌گویی عاشورایی نیز به بهشت ارجمند از شهرستان اندیمشک استان خوزستان، فاطمه فندرسکی از شهرستان بندر گز استان گلستان و فاطمه زهرا جعفریان از شهرستان امیدیه استان خوزستان رسید.

سوگواره «عاشورا تا اربعین» در حالی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و همکاری دفتر نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، کمسیون امور بانوان فرمانداری و شهرداری شهرستان اندیمشک برگزار شد که ۱۱۷ قصه‌گو در آن شرکت کردند و ۹۰ قصه در بخش پایانی داوری شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوگواره ملی قصه عاشورایی کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، شماره ۱۶۶ مجله خیمه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدیرمسئولی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، با طرح جلدی از چهره «کلر ژوبرت»، نویسنده مسلمان شده فرانسوی، منتشر و در هفته جاری عرضه خواهد شد.

در این شماره خیمه، ۵ رویداد مهم ماه فروردین ۱۴۰۳ تحلیل شده‌اند:
اول: تحلیل شیوهٔ دعاهای متفاوت استاد شیخ حسین انصاریان از نگاه ۴ استاد حوزه و دانشگاه.
دوم: بررسی ماجرای مسجدسازی در پارک قیطریه و پاسخ به ۴پرسش آیت الله سیدمصطفی محقق داماد از نگاه ۱۷ چهرهٔ مخالف و موافق.
سوم: بررسی سخنان پُرحاشیهٔ حجت‌لاسلام پناهیان دربارهٔ پیامبر(ص) از نگاه ۳ استاد دانشگاه.
چهارم: روایتی از اشعار روضه های زنده یاد حسین بختیاری که در نوروز درگذشت از نگاه ۴ فعال هیئتی.
پنجم: برگزاری محفل صدهزار نفری قرآنی در ورزشگاه آزادی از نگاه ۱۰ فعال فرهنگی و رسانه ای.

همچنین پرونده ماه خیمه، به موضوع «اهدای عضو» و ضرورت فرهنگ سازی با نگاه عاشورایی پرداخته است؛ این پرونده شما را با ۱۲ طلبه و ۴مداحی آشنا می کند که اعضای بدنشان، به بیماران نیازمند بخشیده اند.

این شماره به مناسبت نمایشگاه کتاب نیز، به موضوعات زیر پرداخته شده است:
کتابی کاملا کاربردی برای زندگی: اثر تازه منتشرشدهٔ «تفسیر موضوعی سبک زندگی با رویکرد روایی»
مسالهٔ حجاب در ایران امروز به روایت رمان «رقص کلاغ روی شانه های مترسک.»
کتاب شعری که گم شد: روایتی از کتاب «مجموعهٔ اشعار فضائل اهل بیت» اثر شیخ کلینی
یادداشت های عاشورایی مرحوم دکتر عماد افروغ از کتاب «فریادهای خاموش»

کیانوش رضایی کد خبر: 1228613 برچسب‌ها مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟