Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، پاسخ گویی به سوالات شرعی از طریق تلفن و فضای مجازی انجام می شود و ساعات کار دفتر آیت الله العظمی حکیم کاهش یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسین روحانی‌پور دزفولی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: دفتر آیت الله العظمی حکیم از مراجع تقلید در ایام شیوع ویروس کرونا برنامه هایی برای پاسخ به سوالات شرعی مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر آیت الله العظمی حکیم افزود: مدت زمان حضور در دفتر کاهش پیدا کرده است و از ساعت 9 صبح تا 12 پاسخگوی مراجعان حضوری می باشد.

 

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا مراجعات حضوری به دفتر آیت الله العظمی حکیم کمتر باشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش تعداد مراجعان مواد ضد عفونی و ماسک نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم و تلاش شده است تا همه پروتکل های بهداشتی در همان مدت زمان کوتاه نیز رعایت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه پاسخگویی به مسایل شرعی و درخواست های مردم از طریق تلفن و واتساپ صورت می گیرد، گفت: مردم می توانند با شماره تلفن های 02133001073 و 02133001075 به صورت تلفنی سوالات شرعی خود را از دفتر آیت الله العظمی حکیم بپرسند و همچنین از طریق شماره تلفن 09126069041 در شبکه اجتماعی واتساپ به سوالات شرعی و درخواست های مردم پاسخ داده می شود.

 

مسئول دفتر آیت الله العظمی حکیم با اشاره به اهمیت مساوات و انفاق در زمان سختی، گفت: اسلام همواره بر انفاق و کمک به مستمندان تاکید داشته است و با توجه به شرایط شیوع کرونا، در این روزها هموطنان مان باید بیشتر از پیش کمک حال همدیگر باشند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاسخگویی به مسائل شرعی دفتر مراجع تقلید ویروس کرونا سوالات شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد