Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی فوتبال، دیشب (جمعه) در ضیافت شام سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین حضور یافتند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی فوتبال، دیشب (جمعه) در ضیافت شام سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین حضور یافتند. رضا قلیچ‌خان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین در این مراسم خطاب به اعضای تیم ملی کشورمان گقت: خوشحالم در جمع شما حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیدن بازی شما در برابر بوسنی و هرزگوین و همچنین از کار تیمی خوبی که داشتید لذت بردیم. ان‌شاءلله که آینده خوب و روشنی داشته باشید.

در ادامه، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران با تشکر از سفیر ایران در سارایوو خطاب به اعضای تیم ملی کشورمان گفت: از حضور در بوسنی و هرزگوین خوشحالم. همچنین می‌دانم فضای این کشور برای شما حال و هوای شادی را به ارمغان آورده است و امیدوارم تا انتهای کار این شادی را ادامه بدهیم.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون هم در این ضیافت اظهار داشت: ضمن تشکر از سفیر بابت استقبال و همراهی مجموعه سفارت جمهوری اسلامی ایران از لحظات نخست حضور کاروان تیم ملی باید بگویم اعضای تیم ملی که هم اکنون دور هم جمع شده‌اند در واقع اعضای یک خانواده هستند. واقعیت این است که این نفرات جدا از شایستگی‌های فنی از دید سلامت و اخلاق هم در نوع خود بی‌نظیر هستند. جو فوق‌العاده صمیمانه‌ای در اردو وجود دارد و خوشحالیم تیم ملی بوسنی که یک تیم اروپایی محسوب می‌شود را با زحمات اسکوچیچ، سایر مربیان، بازیکنان و کادر سرپرستی شکست دادیم و با تلاش و صمیمیت همین روند را برای جام جهانی قطر ادامه خواهیم داد.

در پایان از سوی دبیر کل فدراسیون و سرمربی تیم ملی پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی به سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره گراندز رای پرونده ویلموتس

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران ایران در بوسنی و هرزگوین اعضای تیم ملی سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل اظهار داشت عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در راس هیئتی از نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل بازدید کرد.

وی در بازدید از قسمت‌های مختلف نمایشگاه اظهار داشت هر چه انس با قرآن بیشتر باشد، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه کاهش می‌یابد.

معاون سفارت ایران در کابل گفت عمل به قرآن کریم می‌تواند در جوامع اسلامی بیش از پیش اتحاد ایجاد کند.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه‌های پر برکت قرآن کریم در افغانستان ادامه یابد.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی در قصر دارالامان دایر شده است و شامل 25 غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران