Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@16:41:11 GMT

برنامه وزارت راه برای ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۴۳۱۹

وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای ثبت نام جدید طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: به زودی در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای اسلامی افزود: برای شهر‌هایی که تاکنون زمین برای این طرح تهیه نشده، ثبت‌نام جدید انجام می شود، همچنین در شهر‌هایی که ثبت‌نام نداشتند مراحل ثبت‌نام خواهیم داشت که در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر راه و شهرسازی افزود: حدود ۴۳۶ هزار نفر واجد شرایط طرح ملی مسکن شدند که تاکنون، همه این افراد تعیین تکلیف شده‌اند.   به گفته آقای اسلامی، حدود ۱۳۵ هزار نفر یا زمین را تحویل گرفته یا در مرحله تحویل قرار دارند. ۲۶۵ هزار نفر نیز از طریق مجتمع سازی به پروژه‌ها متصل می‌شوند.   وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مردم تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان برای طرح ملی مسکن واریز کرده اند، از متقاضیان خواست در پرداخت بقیه وجه تسریع کنند تا پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش بروند.   اسلامی تصریح کرد: حدود ۳۷ هزار نفر هم در قالب پروژه‌های مشارکتی در این طرح شرکت کرده‌اند که برخی از آن‌ها در مرحله ساخت و برخی دیگر در حال تحویل واحد‌ها هستند. برچسب ها: ثبت نام جدید ، طرح ملی مسکن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام جدید طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد مجدد دندان با دارویی جدید

دانشمندان ژاپنی اعلام کردند که انجام آزمایش‌های بالینی اولین «داروی رشد مجدد دندان» در دنیا از سپتامبر (شهریور) امسال در بیمارستان دانشگاه کیوتو این کشور آغاز می‌شود.

براساس گزارش وبسایت ماینیچی ژاپن، این دارو پس از دریافت تایید ایمنی، برای بیمارانی که به طور مادرزادی فاقد مجموعه کامل دندان هستند تجویز خواهد شد تا اثربخشی آن بررسی شود. محققان ابراز امیدواری کرده‌اند که فروش این دارو را در سال ۲۰۳۰ آغاز کنند.

این دارو در مطالعات حیوانی تا به امروز بدون خطر بوده و هیچ عارضه جانبی گسترده‌ای پس از مصرف آن دیده نشده است. محققان در مرحله مطالعه حیوانی مشاهده کردند که مصرف دارو در موش‌های مبتلا به کمبود مادرزادی دندان، باعث رشد دندان‌های موش‌ها شده است.

اگرچه تقریبا همه انسان‌ها به طور معمول ۳۲ دندان دارند، اعتقاد بر این است که حدود یک درصد از جمعیت جهان از یک بیماری مادرزادی به نام «آژنزی دندانی» رنج می‌برند که باعث عدم رشد یک یا چند دندان می‌شود.این بیماری علاوه بر غذا خوردن توانایی تکلم و بلع بیمار را نیز دچار مشکل می‌کند.

بنابر اعلام بیمارستان کیتانو در بخش کیتا اوزاکای ژاپن، مرحله اول آزمایشات بالینی از سپتامبر امسال تا اوت ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت. این دارو در ابتدا برای تایید اثربخشی به صورت وریدی به ۳۰ داوطلب سالم بین ۳۰ تا ۶۴ سال تزریق می‌شود. این افراد باید حداقل یک دندان پشتی نداشته باشند تا در صورت اثرگذاری دارو و شروع رشد دندان، مشکلی برایشان پیش نیاید.

در مرحله بعد، این دارو برای بیماران مبتلا به کمبود مادرزادی دندان تجویز می‌شود. محققان قصد دارند در این مرحله جمعیت مورد مطالعه را به افراد بین ۲ تا ۷ سال که حداقل ۴ دندان از بدو تولد از دست داده‌اند محدود کنند.

داروی جدید می‌تواند در آینده افراد را از پروتز و یا ایمپلنت دندان خلاص کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رشد مجدد دندان با دارویی جدید
  • انتصاب مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟