Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با ۷۵ سنت معادل ۱.۷ درصد کاهش به ۴۲ دلار و ۷۸ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال افزایش تولید نفت لیبی و نگرانی ها از اینکه بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا ممکن است ترمیم اقتصاد جهانی و رشد تقاضای نفت را کُند کند، قیمت نفت روز جمعه شاهد افت حدودا 2 درصدی بود اما امیدها نسبت به تولید واکسن کرونا موجب شد تا قیمت نفت دومین رشد هفتگی متوالی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با 75 سنت معادل 1.7 درصد کاهش به 42 دلار و 78 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم در پایان معاملات روز جمعه با 99 سنت معادل 2.4 درصد کاهش به 40 دلار و 13 سنت رسید. قیمت هر دو شاخص نفتی در این هفته بیش از 8 درصد رشد داشت.

شرکت ملی نفت لیبی روز 7 نوامبر اعلام کرده بود، میزان تولید نفت این کشور به یک میلیون بشکه در روز رسیده است. اما یک منبع آگاه دیروز اعلام کرد که این رقم اکنون به 1.2 میلیون بشکه رسیده است.

نشانه هایی مبنی بر افزایش تولید نفت آمریکا نیز عامل دیگری بوده که به کاهش قیمت ها کمک کرده است. بر اساس آمارهای موسسه بیکر هاگز، شرکت های انرژی آمریکایی تعداد سکوهای حفاری نفتی خود را در این هفته 10 مورد افزایش داده و به 236 سکو رسانده اند.

عامل دیگری بر قیمت ها فشار وارد کرده آمارهای دولت آمریکاست که نشان می دهد طی هفته گذشته میزان ذخایر نفت خام این کشور 4.3 میلیون بشکه افزایش داشته است. این در حالی است که تحلیلگران انتظار کاهش 913 هزار بشکه ای را می کشیدند.

هری تچینگوئیلیریان، تحلیلگر بازار نفت در بانک بی ان پی پاریبا گفت: «امیدواری ایجاد شده ناشی از تولید واکسن کرونا کمرنگ شده و آمارهای ناامید کننده اداره اطلاعات انرژی آمریکا سبب افت قیمت ها گشته است.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت نفت قیمت نفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد.

وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند.

وی خاطرنشان کردکه الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان ‌می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

بنیانگذار یک رمزارز به ۴ماه زندان محکوم شد+ جزئیات

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار (تا ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت شرقی) است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۹ درصد کاهش

کد خبر 849259 برچسب‌ها رمزارز دوجکوین دوج کوین خبر مهم ارز دیجیتال بیت‌کوین

دیگر خبرها

  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد