Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@02:42:28 GMT

واکنش یک نماینده به ادعای تهیه‌کننده شهرزاد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۴۵۲۹

واکنش یک نماینده به ادعای تهیه‌کننده شهرزاد

به گزارش رکنا ، «جبار کوچکی نژاد»، نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم، در رابطه با اظهارات امامی مبنی بر متهم خواندن مجلس گفت: در زمان‌ مسئولیتم چیزی به من ابلاغ نشده است. در آن زمان همه اسناد به کمیسیون اصل نود و کمیسیون اقتصادی و آموزش مجلس تحویل داده شده است.

وی افزود : در اسنادی که به دادگاه تحویل داده‌ایم، همه چیز روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قانون، حق تحقیق و تفحص را به مجلس داده است و گزارش ها را به دادگاه ارائه می دهیم و در نهایت این دادگاه است که محکومیت را برای این افراد اتخاذ می‌کند. شکایت امامی وارد نیست. کوچکی نژاد در رابطه با این اظهار نظر امامی‌ مبنی بر این که یکی از اعضای کمیسیون وجهی را دریافته است، گفت: من که از چنین چیزی اطلاع ندارم. طبق گزارش هایی که در مجلس دهم ارایه کرده ایم در آن زمان، او ادعایی در رابطه با رشوه، مطرح نکرده است.

کوچکی نژاد در پایان گفت: در آن زمان هم برای عقب نشینی کمیسیون از تحقیق و تفحص اتهاماتی را وارد کردند اما به جایی نرسید. امامی برای اینکه از یک واقعیت فرار کند به دنبال فضاسازی است، اگر واقعا نماینده از امامی رشوه گرفته است، آن را به دادگاه ارایه بدهد. اما اگر او اسنادی را در رابطه با این ادعایش ارایه ندهد، باید دادگاه با او شدیدتر برخورد کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اقتصادی فرار نماینده مردم مجلس شهرزاد تهیه کننده رشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران تلگرام تجاوز کرونا دختر زن تهران مرد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش

به گزارش گروه سیاست ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود: تکرار این ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی مایه تاسف است.

بیشتر بخوانید: کنعانی: ایران برای تقویت همکاری‌های اقتصادی اهمیت ویژه قائل است

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بی‌حاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229182 برچسب‌ها کویت

دیگر خبرها

  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد