Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:04:38 GMT

سومین پیروزی پاس قم در لیگ برتر هندبال

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۴۵۳۲

سومین پیروزی پاس قم در لیگ برتر هندبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که 12 تیم در  رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال بازی‌ها در دو گروه 6 تیمی به انجام خواهد رسید.

یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات این دوره به نام پاس ناجا به نمایندگی از استان قم به مصاف حریفان رفته، تیمی که علی ربیعی از مربیان شاخص هندبال ایران هدایت آن را بر عهده دارد و در گروه دوم مرحله مقدماتی با  رقبا برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در دور نخست از مرحله مقدماتی بازی‌های این فصل سه بازی برابر حریفان برگزار کردند که با دو پیروزی برابر تیم‌های پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران همراه بود ولی یک مسابقه را به تیم مطرح و مدعی ذوب‌آهن اصفهان واگذار کردند.

در حالی که مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با عنوان یادواره شهید پورجعفری در سالن تالار هندبال انجام می‌شود، تیم‌ هندبال پاس ناجای قم در شروع دور دوم مقدماتی ابتدا به مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و در پایان نتیجه را با اختلاف 6 گل و حساب 32 بر 26 باخت.

تیم هندبال پاس ناجای قم در گروه دوم برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کند، در دومین مسابقه خود به مصاف تیم هندبال ستارگان دشتستان رفت و برای جبران باخت بازی قبل با انگیزه بالایی به زمین رفت و سرانجام با حساب 21 بر 16 حریف را از پیش‌رو برداشت.

تیم هندبال پاس ناجای قم در حالی به بازی‌های خود در دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با یک باخت به تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و یک برد مقابل ستارگان دشتستان پایان داد که از هر گروه سه تیم مجوز صعود را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم هندبال لیگ برتر لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج