Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:30:05 GMT

پلیس البرز ۵۹۶ موتور سیکلت توقیفی را ترخیص کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۴۶۱۴

پلیس البرز ۵۹۶ موتور سیکلت توقیفی را ترخیص کرد

سرهنگ غلامعلی شرق روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : براساس دستور العمل اجرایی پلیس راهور کشور ، موتورسیکلت های توقیفی تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸»  و غیررسوبی ها  در توقفگاه ها باید ترخیص شوند که طی روزهای اخیر ۵۹۶ دستگاه موتورسیکلت در البرز ترخیص شد.

وی اضافه کرد: مالکانی که موتورسیکلت آنها در پارکینگ ها توقیف شده  می توانند تا ۱۷ دی ماه سال جاری  با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰  و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص  وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که مالکان وسیله نقلیه موتوری  درصورت داشتن خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال با مراجعه به واحد اجراییات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند.

شرق افزود: برابر قانون سن تردد برای موتورسیکلت ها حداکثر هشت سال بوده و شرط ترخیص این موتورسیلکت ها نیز بازه زمانی ذکر شده است و چنانچه مالک موتورسیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت و یا داشتن برگ معاینه فنی معتبر است می تواند پس از بازدید کارشناس راهور و اخذ تاییدیه مربوطه برای ترخیص اقدام کند.

وی یادآورشد : موتورسیکلت هایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یاسامانه پارکینگ ندارند ازاین خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: این طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت های رسوبی بوده و فقط توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتورسیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقام قضایی توقیف  شده اند پس از مراحل مربوطه درفرایند ترخیص این دستورالعمل قرارمی گیرند.

شرق تاکید کرد که موتورسکیلت های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی شامل این طرح نمی شود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور موتورسیکلت ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور

رئیس پلیس راهور در آخرین روز از تعطیلات ۳ روزه آخر هفته وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را تشریح کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود