Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ مسجد در سنگاپور اقدام به اختصاص دادن فضای بیشتری به نمازگزاران برای برگزاری نمازهای جمعه کردند .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «straitstimes»، 10 مسجد در سنگاپور اقدام به اختصاص دادن فضای بیشتری به نمازگزاران برای برگزاری نمازهای جمعه کردند .

 

در این طرح که از اوایل ماه جاری اعلام شده بود مساجد در هر سه نماز جمعه پذیرای 450 نمازگزار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمازگزارانی که بر اساس این وارد مساجد می شوند باید در اپلیکیشن «TraceTogether » ثبت نام کنند.

 

به همه گروه های مذهبی در سنگاپور از روز سوم اکتبر اجازه داده شد تا خدمات خود را به بیش از 100 نفر ارائه دهند.

 

اما «ادوین تانگ»،وزیر فرهنگ،ارتباطات و جوانان اعلام کرد که ارائه خدمات به 250 عبادت کننده برای مکان های مذهبی و مساجدی که خدمات خود را به صورت امن به 100 نفر ارائه داده اند،امکان پذیر است.

 

به گفته مسئولان امور دینی و مذهبی سنگاپور در حال حاضر همه چیز به خوبی و آرام پیش رفته است و به عنوان نمونه مسجد «معروف» که یکی از 10 مسجد تحت برنامه جدید است برای اولین بار پذیرای نمازگزارانی بود که از اپلیکیشن «TraceTogether» قبل از ورود به مسجد برای شرکت در نماز جمعه استفاده کردند.

 

همچنین درجه حرارت همه نمازگزاران با اسکنرها چک می شود و در هر منطقه چندین کارمند یا داوطلب در حالت آماده باش برای کمک هستند.

 

قبل از ورودنمازگزاران باید به کارمندان و داوطلبان مستقر در خارج از مسجد نشان دهند که با استفاده از یک برگه تأیید الکترونیکی که پس از رزرو آنلاین دریافت می می کنند می توانند وارد مسجد شوند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: سنگاپور مساجد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور