Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات آلمانی ۱۲ نفر به توطئه برای حمله به مساجد و کشتار مسلمانان متهم کرد که همه ۱۲ مظنون آلمانی بوده و ۱۱ نفر از آنها در بازداشت پلیس هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «دارالخلیج»، مقامات آلمانی گفتند: دستگاه قضایی این کشور 12 نفر را به توطئه برای انجام حملات مسلحانه به مساجد و به قصد کشتن یا آسیب رساندن هر چه بیشتر به مسلمانان، متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایندگان دادستانی در بیانیه ای اعلام کردند: هدف این افراد حمله به مساجد، قتل و زخمی کردن تعداد زیادی مسلمان بوده است و همچنین آنان با این کار قصد داشتند «جنگ داخلی» در کشور راه بیندازند.

پایگاه خبری « ایندیپندنت» در این باره اعلام کرد: دادستان‌ه ای آلمانی می ‌گویند این افراد به طور پیوسته با هم دیدار می ‌کردند و همگی، غیر از یک نفر، وعده کمک مالی برای تامین هزینه ۵۰ هزار یورویی خرید سلاح ‌های مورد نیاز را داده بودند.

 

بنا بر اعلام دادستانی شهر اشتوتگارت در جنوب شرق آلمان، همه ۱۲ مظنون آلمانی بوده و ۱۱ نفر از آنها در بازداشت پلیس هستند. یک نفر دیگر فراری است و ماموران امنیتی به دنبال او هستند.

 

یکی از مظنون‌ ها در بازداشت پلیس جان خود را از دست داده است. جزئیات مربوط به مرگ او هنوز اعلام نشده است.

 

آلمان در سال‌های اخیر شاهد حملات گروه‌های راست گرای افراطی علیه اقلیت‌ ها و کسانی که از آنها حمایت می ‌کنند، بوده است.

 

دو سال پیش اعضای یک گروه زیرزمینی به جرم قتل ترک‌های ساکن آلمان محاکمه شدند. سال گذشته نیز یک گروه افراطی دیگر به کنیسه‌ای در شرق کشور حمله کردند و دو عابر را به کشتن دادند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: توطئه آلمان مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس