Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.

 به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، ۲۴ آبان‌ماه) شاهد عرضه کالاهای متیل ترت-بوتیل اتر (Methyl Tert-Butyl Ether) MTBE شرکت پتروشیمی بندر امام، آیزوفید، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس و سی‌او پالایش نفت آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (۲۱ آبان‌ماه) کالاهای آیزوریسایکل، بلندینگ نفتا و حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، پنتان پلاس پتروشیمی پارس و میعانات گازی مجتمع گازی پارس‌جنوبی در رینگ داخلی و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۱۲۵.۰۲۹ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۶.۰۳۱ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدوداً ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل (١٢ اردیبهشت بودیم). در این روز شرکتهای توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماههای اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود.

در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

کد خبر 6097409 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • آجر قزاقی چیست؟ 5 کاربرد آجر سنتی+ عکس نمای آجر قزاقی
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع