Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد آقابیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هنرمندان در مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» که هفته گذشته برگزار شد، موفق به کسب یک نشان برنز و ۲ دیپلم افتخار شدند.

وی گفت: علی مردانی گرم دره هشت ساله از بجنورد مدال برنز و امیرعلی گنجی ۹  ساله از شهر صفی آباد نشان دیپلم و کیمیا بهادری ۱۱ ساله از شهر اسفراین نیز دیپلم افتخار دراین مسابقه بین‌المللی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  بیش از ۹ هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور جهان از پنج قاره در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی ارسال شده بود که از این تعداد هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه یافته بود.

وی اضافه کرد: از هزار و ۷۰۰ اثر راه یافته به مرحله پایانی در نهایت ۳۵۰ اثر انتخاب شد که از این تعداد ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی بود.

مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

در بیانیه هیات داوران این جشنواره آمده است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه برای بروز استعدادهای هنری کودکان تلاش کرده و امروز نیز در راستای نیازهای مردم جهان، فراخوانی برای بچه‌ها منتشر کرده است.

هیات داوران این جشنواره در ادامه این بیانیه آوردند: کانون با کودکان علاقه‌مند دنیا یک خواسته را مطرح کرده و آن هم اهمیت بهداشت دست‌ها را به‌ صورت یک نقاشی به ما نشان دهید است.

این گروه با بیان اینکه نقاشی یکی از بهترین فرصت‌ها برای آشنایی با ایده‌های کودکان است تاکید کرده است: امروز کانون پاسخ‌های بی‌شماری از آنها (کودکان) را به مردم جهان تقدیم می‌کند، پاسخ‌هایی متنوع و شگفت‌انگیز، همیشه ارمغان مشارکت بچه‌ها آرامش و دوستی است و ما از این هدیه سپاسگزاریم.

خراسان شمالی ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۹ مرکز ثابت و ۹ مرکز سیار دارد که ۱۱ هزار نفر در آنها عضویت دارند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی بجنورد ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان مسابقه بین المللی نقاشی دست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»