Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با تقدیر از خدمات شبانه روزی کادر درمانی و تسلیت شهادت مدافعان سلامت اظهار داشت: گزارش ها و تذکرات تکراری و کلیشه ای مسئولان بهداشت و درمان اثر بخشی آنها را به حداقل رسانده، و توجه مردم برای رعایت دستورالمعل های بهداشتی را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با تاکید بر تغییر شکل و محتوای این تذکرات و یادآوری های کرونایی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان و زبان هنر و همچنین صاحبان قلم و اندیشه؛ مردم را با خطرات این ویروس کشنده بیشتر آشنا کنیم.

وی نبود جذابیت در پیام های بهداشتی و محدودیت های اجتماعی را یکی از دلایل کم اثر بودن آنها دانست و ادامه داد: همه می‌دانند در ساعت مشخص سخنگوی وزارت بهداشت گزارش مرگ و میر روزانه را ارائه خواهد کرد و موارد کلیشه ای را به مردم متذکر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی استفاده از ظرفیت فعالان رسانه‌ای با مهارت را مورد تاکید قرار داد و گفت: اینکه خبرنگاری شهروندان را در خصوص ورود و خروج و ممنوعیت تردد مورد ماخذه قرار می‌دهد یا اینکه بعد از ساعت 18 به سراغ مغازه‌داران برود و از آنها در خصوص عدم توجه به محدودیت ها سوال کند، اثر چندانی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی نخواهد گذاشت.

امام جمعه تبریز گفت: برای روشن شدن دلایل محدودیت‌های کرونایی، تعطیلی‌ها و ممنوعیت رفت و آمدها باید از زبان هنر استفاده شود تا تذکرات اثر بخش و ماندگار باشد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت تبریز هنر وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899816

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت