Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:43:47 GMT

تمدید تعطیلی یک‌هفته‌ای آموزش حضوری در لنده

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۵۳۲۴

تمدید تعطیلی یک‌هفته‌ای آموزش حضوری در لنده

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای مدارس به صورت حضوری خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جاودان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به اعلام ستاد کرونای استان و شهرستان مبنی بر وضعیت قرمز شهرستان لنده گفت: با ادامه دار بودن وضعیت قرمز بیماری کرونا در سطح شهرستان لنده و در پی تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان و شهرستان لنده مدارس شهرستان لنده از تاریخ 23آبان ماه سال جاری تا تاریخ 30آبانماه سال جاری به صورت حضوری تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام آموزش ها برابر برنامه هفتگی از طریق نرم افزار شبکه شاد کاملا برقرار است و دبیران و عوامل اجرایی مدارس باید در محل کار حاضر باشند و برنامه روتین روزانه خود را مدیریت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصریح کرد: امروز نیز به منظور اجرای این طرح و نظارت میدانی برای حضور مدیران، معلیمن و عوامل اجرایی به همراه معاونین این اداره از مدارس در حال بازدید میدانی در نوبت صبح و عصر خواهیم بود.

جاودان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تدابیر لازم از قبل برای چنین شرایطی و شرایط بدتر نیز اتخاذ شده است که باتوجه به نوع وضعیت برنامه ریزی ها و تدابیر لازم اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران