Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:52:18 GMT

۵۵۰ تن روغن خوراکی در استان زنجان توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۵۴۶۷

۵۵۰ تن روغن خوراکی در استان زنجان توزیع شده است

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگارمهر، گفت: طی ماه گذشته شاهد کمبود روغن خوراکی در استان زنجان بودیم ولی با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته بیش از ۵۵۰ تن روغن خوراکی در استان زنجان توزیع شده است، گفت: در ۱۶۰ فروشگاه بزرگ زنجان روغن مایع خوراکی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه قیمت روغن‌های خوراکی در استان مقطوع است، گفت: این استان امکان تولید روغن نباتی را ندارد.

فغفوری با بیان اینکه واحد تولیدی روغن جهان خط تولید خود را از جامد به مایع تغییر داده است، تاکید کرد: در استان اولویت شرکت روغن نباتی جهان تولید روغن مایع خوراکی است و دیگر روغن نباتی تولید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند روغن مایع به اندازه کافی به بازارترزیق می‌شود، ابراز داشت: در زنجان مصرف روغن نباتی بسیار کم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، تصریح کرد: روغن خوراکی به صورت عادلانه به تمامی فروشگاه‌های دارای پروانه کسب توزیع می‌شود.

کد خبر 5070799

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن نباتی صنعت و معدن ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی هفته کتاب شهرستان کرج خوراکی در استان روغن خوراکی روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی

آفتاب‌‌نیوز :

متخصصان تغذیه و سلامت افراد دیابتی را به خوردن انواع خاصی از میوه‌ها تشویق می‌کنند که نه تنها برای بدن مفید هستند بلکه به کنترل انسولین خون نیز کمک می‌کنند.

به گزارش سایت تخصصی نیو ایج آنلاین، فهرستی از میوه‌های مفید برای کنترل انسولین در بیماران دیابتی عبارتند از:

- گریپ فروت قرمز که یکی از سالم‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افراد دیابتی است و مصرف روزانه نصف این میوه توصیه می‌شود.

- مصرف انواع توت‌ها نیز به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان و فیبر خوراکی زیاد و ویتامین‌های مختلف برای سلامت این بیماران موثر است.

- هندوانه و طالبی نیز به دلیل دارا بودن ویتامین‌های B و C و بتاکاروتن و پتاسیم نیز برای بیماران دیابتی توصیه می‌شود.

- میوه دیگری که مصرف آن برای دیابتی‌ها توصیه می‌شود، هلو است که سرشار از ویتامین‌های A و C، پتاسیم و فیبر خوراکی است.

- زردآلو نیز از میوه‌های تابستانی سرشار از فیبر خوراکی و ویتامین A است که ذخیره کربوهیدرات آن، پایین و خوردن آن برای افراد دیابتی مفید است.

- سیب بخصوص پوست آن، حاوی آنتی‌اکسیدان و منبع غنی از فیبر خوراکی و ویتامین C است.

- مصرف گلابی و کیوی و پرتقال نیز به دلیل داشتن پتاسیم و فیبر خوراکی فراوان و کربوهیدرات اندک برای افراد دیابتی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود