Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی کاراته آقایان بعد از انجام تست کرونا و منفی شدن جواب آزمایش ملی پوشان از امروز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

ملی پوشان کاراته در هتل المپیک و در سالن تالار ۱۲ هزار نفری آزادی تمرینات خود را بعد از حدود ۸ ماه وقفه آغاز خواهند کرد تا ضمن بالا رفتن آمادگی بازیکنان، آن‌ها برای رقابت‌های کاراته وان مراکش و پاریس که به احتمال زیاد در اسفند ماه برگزار می‌شوند، آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده زیر نظر شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و کادر فنی او حضور دارند. صالح اباذری دیگر ملی پوش کاراته به دلیل مشکلات شخصی در این اردو حضور نخواهد داشت.

تا این لحظه بهمن عسگری سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است. از میان سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب هم یک نفر راهی توکیو خواهد شد. امیر مهدی زاده هم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس شانس زیادی برای رزرو بلیت توکیو دارد.

بیشتر بخوانید

عمل عباسعلی موفقیت آمیز بود/ او می‌تواند ۲ هفته دیگر در تهران تمرین کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم